Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JayRock skrev:Jeg undre mig lidt omkring, det med at man først har fået afvide, om man er kommet ind på sit studie nu her. For dem der fx skal flytte til andre byer, hvordan har i taklet det, lejer lejlighed først, også håber eller. Starter jeres studie først om noget tid?
lige pt ihvertfald haha ! men damn, min ven fik lige a vide, du er optagt i KBH - han er fra Aarhus, jeg siger bare god tur ! ;)

mnlaursen skrev:Jeg er helt enig med dig - det skaber en frygtelig stresset situation.
Personligt skal jeg til Aarhus her om lidt, og jeg valgte at søge bolig lang tid før. Da jeg så fik tilbuddet om at skrive bindende under på en bolig for en uge siden, tog jeg sgu chancen. Specielt med de stigningerne i ansøgninger og karaktergennemsnit kan det skræmme mange.
Jeg har også læst, at Aarhus sætter en lille mængde skurvogne op til de studerende. :-)
Mit studie begynder i starten af September.

mnlaursen skrev:Jeg er helt enig med dig - det skaber en frygtelig stresset situation.
Personligt skal jeg til Aarhus her om lidt, og jeg valgte at søge bolig lang tid før. Da jeg så fik tilbuddet om at skrive bindende under på en bolig for en uge siden, tog jeg sgu chancen. Specielt med de stigningerne i ansøgninger og karaktergennemsnit kan det skræmme mange.
Jeg har også læst, at Aarhus sætter en lille mængde skurvogne op til de studerende. :-)
Mit studie begynder i starten af September.

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Stenalt skrev:Hvad har karaktersnit med sagen at gøre?

mnlaursen skrev:
Gennemsnitskravet på kvote 1 kan jo netop sættes op, når man generelt ser elever med højere gennemsnit der ansøger til ens uddannelse. Heldigvis er jura studiet ikke ligefrem et af de fag som alle søger ind på, men ellers kan man jo netop frygte for hvorvidt ens gennemsnit er højt nok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster