Har i nogle nemme mellemmåltider som der er mange kcal i? Har selv tænkt på peanuts
Ligger på 400g prots om dagen cirka

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thorsen skrev:Hey drenge. Jeg står i den situation at jeg taber mig selvom jeg bulker. Det har gået godt so far og vejer 93 og er 188 cm men skal blive ved med at tage på, får cirka 4200 kcal om dagen nogle dage mere. Men jeg taber mig squ stadig.
Har i nogle nemme mellemmåltider som der er mange kcal i? Har selv tænkt på peanuts![]()

onOffon skrev:Thorsen skrev:Hey drenge. Jeg står i den situation at jeg taber mig selvom jeg bulker. Det har gået godt so far og vejer 93 og er 188 cm men skal blive ved med at tage på, får cirka 4200 kcal om dagen nogle dage mere. Men jeg taber mig squ stadig.
Har i nogle nemme mellemmåltider som der er mange kcal i? Har selv tænkt på peanuts![]()
Er det ikke nemmere bare at spise mere af det du allerede spiser? Ellers er en omgang havregryn i blenderen altid nemt at få ned - evt efter et måltid, for lige at få lidt ekstra.
Bodo skrev:Hvad med dine omkredsmål, er de også faldet?
Lav nogle hjemmelavede proteinbarer med peanutbutter, honning, tørret frugt, prot. pulver og havregryn. Der er masser af lækre opskrifter på youtube ;)
Det er hvad jeg gør, og så laver jeg store portioner der holder mellem 1 - 1½ uge

er meget Kcal tæt, du kan altid smide det med i blenderen, hvis du kan klar smagen af alle de ting blandet sammen, ellers kan du altid bruge en næseglemme 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster