Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1290
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1288

Følg bodybuilding.dk på

Tjek det her program??? Er det ok??

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej.. Er det iorden hvis jeg træner sådan her????, har nemlig haft nogen problemer med et træningsprogram. [-(

Mandag: Bænkpres, Biseps, armbøjninger.

Tirsdag: Triseps, tyrenakke, træner maven.

Onsadg: Bænkpres, Biseps, armbøjninger. (Samme som Mandag)

Torsdag: Triseps, tyrenakke, træner maven. (Samme som tirsdag)

Fredag: Fri

Lørdag: Løber, træner maven

Søndag: Fri

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Først og fremest kig rundt i nogle af logbøgerne, eller bare under "træningsprogrammer". Det er fint nok du skriver bicebs & tricebs, men hvad mener du med "bænkpress" Du skulle gerne have flere øvelser til bryst, end kun den ene. Så tag og kig lidt rundt på siden!

Geografisk sted: København

Logbog: Vis logbog

StefanJensen skrev:Hej.. Er det iorden hvis jeg træner sådan her????, har nemlig haft nogen problemer med et træningsprogram. [-(

Hvad med ryg, ben og skulder ???? Og nej, bænkpress er ikke nok til bryst..

Geografisk sted: Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 240.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Brutalis_81 skrev:
StefanJensen skrev:Hej.. Er det iorden hvis jeg træner sådan her????, har nemlig haft nogen problemer med et træningsprogram. [-(

Hvad med ryg, ben og skulder ???? Og nej, bænkpress er ikke nok til bryst..

Bænkpres er da nok, hvis du løfter nok kilo?

Men det program bærer præg af at man gerne vil være en bred fyr på det lokale diskotek, men ikke har sat sig nok ind i det.. Så gør som TruckOliver siger og læs folks logbøger...
FBI Agent: Most people write letters to movie stars. This Simpson guy writes to movies. "Dear Die Hard. You rock. Especially when that guy was on the roof. P.S: Do you know Mad Max?"
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

Bænk er ikke nok i bryst, heller ikke selvom der er mange kilo på, man styrker på mange måder, en god ide er at tage lidt forskellige øvelser, især i bryst, da der jo ikke kun er en muskel ;)

Husk ben, det har jeg været slem til at springe over, det kommer til at se dårligt ud, hvis man glemmer dem. [-X

Nemonic skrev:Bænk er ikke nok i bryst, heller ikke selvom der er mange kilo på, man styrker på mange måder, en god ide er at tage lidt forskellige øvelser, især i bryst, da der jo ikke kun er en muskel ;)[-X

Jo det er så. Bare volumen er høj nok, som Jesper Keler siger.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Stefan, det er meget svært at sige om din træning er god nok, når du kun viser hvilke muskler du træner.. Hvor mange gentagelser? Hvor mange sæt? Hvilke øvelser? Og som de andre siger - træn ryggen og benene (du kan godt vente lidt med benene, hvis de allerede har lidt volume.. min mening).

Bænk er ikke nok i bryst, heller ikke selvom der er mange kilo på, man styrker på mange måder, en god ide er at tage lidt forskellige øvelser, især i bryst, da der jo ikke kun er en muskel ;)

Brystet består ikke af flere muskler.. brystet består af pectoralis major(fornemt navn..slog det lige op, ja). Så hvis man f.eks. kun kørte bænkpres, så ville det ramme brystmusklerne.

Man kan ikke "punkt-træne" brystet.

-Nicky Cruz

Geografisk sted: Kolding

Nicky Cruz skrev:Stefan, det er meget svært at sige om din træning er god nok, når du kun viser hvilke muskler du træner.. Hvor mange gentagelser? Hvor mange sæt? Hvilke øvelser? Og som de andre siger - træn ryggen og benene (du kan godt vente lidt med benene, hvis de allerede har lidt volume.. min mening).

Brystet består ikke af flere muskler.. brystet består af pectoralis major(fornemt navn..slog det lige op, ja). Så hvis man f.eks. kun kørte bænkpres, så ville det ramme brystmusklerne.

-Nicky Cruz

Ja, formulerede mig forkert, men det jeg mener er, at du får et meget pænere bryst ved at træne i flere sæt... Over pat, under pat, kavaler osv...
Jeg tager normalt 3 øvelser i bryst a 3*8

Nemonic skrev:
Nicky Cruz skrev:Stefan, det er meget svært at sige om din træning er god nok, når du kun viser hvilke muskler du træner.. Hvor mange gentagelser? Hvor mange sæt? Hvilke øvelser? Og som de andre siger - træn ryggen og benene (du kan godt vente lidt med benene, hvis de allerede har lidt volume.. min mening).

-Nicky Cruz

Ja, formulerede mig forkert, men det jeg mener er, at du får et meget pænere bryst ved at træne i flere sæt... Over pat, under pat, kavaler osv...
Jeg tager normalt 3 øvelser i bryst a 3*8

Formuler dig klarere, tak! :)

Det er, som nævnt i utallige af andre posts, minimalt det man kan flytte stresset på en muskel. Reelt set kunne man bare hæve antallet af set i bænkpres, men mange vælge for variationens skyld f.eks. db incline press. Øvelserne er på hver sin måde gode for brystet (db=høj aktivering og BP=basisøvelse)!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan