Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Velkommen til BB
Det er nogle fine maxløft du har. Prøv at poste dit program - så folk lige kan få et kig på det
Kan det virkelig passe du er større om benet end brystkassen?

sniper skrev:Velkommen til loggen.. Hvordan har du målt bryst, for med de løft burde du ligge i 100+.

Bay skrev:Du træner dine muskelgrupper i en "forkert" rækkefølge. Ryg køres før biceps og bryst før triceps. Der er mange unødvendige øveleser. Flyers har et højt skadespotentiale. Synes ikke 3-split er det rigtig program valg - synes 2 split eller FB ville være bedre

TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
men når jeg kun kører 2 øvelser på hver gruppe føler jeg ikke jeg er kørt ordenligt igennem..
nogle gode råd til hvad jeg skal gøre istedet for at lægge flere øvelser ind?

sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
men når jeg kun kører 2 øvelser på hver gruppe føler jeg ikke jeg er kørt ordenligt igennem..
Lige for at blande mig lidt.. Du kan tilføje flere set, eller køre settene en lille smule langsommere.. Specielt sidstnævnte kan gøre vildt nas, selvom det kun er lidt langsommere..

TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
Lige for at blande mig lidt.. Du kan tilføje flere set, eller køre settene en lille smule langsommere.. Specielt sidstnævnte kan gøre vildt nas, selvom det kun er lidt langsommere..
Altså squat eller hvad?

sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
Altså squat eller hvad?
I de øvelser hvor du ikke føler dig brugt nok.. Squat er en god en, men også direkte ond..

TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
Altså squat eller hvad?
I de øvelser hvor du ikke føler dig brugt nok.. Squat er en god en, men også direkte ond..
ja, selvfølgelig.
Problemet er bare, som du jo ikke kan vide, at jeg har trænet i lang tid for masse, og har også fået en del masse, og i den lange træningsperiode hvor jeg har trænet for masse har jeg ikke gået vildt meget op i kilo.
Så jeg er begyndt at træne udelukkende for styrke, for at få noget mere styrke, så det jeg ikke ligger med en overarm på 50 cm og bænker 40 kg (bare et eksembel:D)
kan du se hvad jeg mener?

sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
Altså squat eller hvad?
Fordi reps'ne i programmet er fra mit masse program,
så jeg kører bare samme øvelser nu, med mindre reps og flere kilo..
ja, selvfølgelig.
Problemet er bare, som du jo ikke kan vide, at jeg har trænet i lang tid for masse, og har også fået en del masse, og i den lange træningsperiode hvor jeg har trænet for masse har jeg ikke gået vildt meget op i kilo.
Så jeg er begyndt at træne udelukkende for styrke, for at få noget mere styrke, så det jeg ikke ligger med en overarm på 50 cm og bænker 40 kg (bare et eksembel:D)
Ja okay, så dit styrkepotentiale er meget større end dine løft pt når vi snakker muskeltværsnit.. Men hvorfor er dit program så basseret på masse (antallet af reps)..?!

sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:ok, jeg ved godt det er for mange øvelser..
Altså squat eller hvad?
ja, selvfølgelig.
Ja okay, så dit styrkepotentiale er meget større end dine løft pt når vi snakker muskeltværsnit.. Men hvorfor er dit program så basseret på masse (antallet af reps)..?!

TmZe skrev:Jo, er gået igang med styrke for 2 uger siden.
men kører det kun i to uger til.. så begynder jeg på et andet program der er bedre for mig og min mål.

sniper skrev:TmZe skrev:Jo, er gået igang med styrke for 2 uger siden.
men kører det kun i to uger til.. så begynder jeg på et andet program der er bedre for mig og min mål.
Hmm okay.. Så forstår jeg ikke helt du skr dit program som værende det ovenstående hvor du hovedsagelig skriver med 8reps.. Well, ligemeget men interessant du lige pludselig vil fokusere på styrke frem for masse.. Har selv personligt altid fokuseret på masse, men det kan da godt være man på et tidspunkt skulle prøve krafter med styrkesiden..

TmZe skrev:sniper skrev:TmZe skrev:Jo, er gået igang med styrke for 2 uger siden.
Hmm okay.. Så forstår jeg ikke helt du skr dit program som værende det ovenstående hvor du hovedsagelig skriver med 8reps.. Well, ligemeget men interessant du lige pludselig vil fokusere på styrke frem for masse.. Har selv personligt altid fokuseret på masse, men det kan da godt være man på et tidspunkt skulle prøve krafter med styrkesiden..
ja, altså man kan jo se dit 1rm i bænk er 85 og du er 115 cm over brystet.
jeg tar lige over de 100 1rm og er under 100 cm over brystet..
men nu kender jeg jo ikke dine forhold til bænkpres og brysttræning såå:D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster