Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Randy skrev:Der var en udsendelse på DR i går om doping inden for atletik.
Nogle topatleter havde så ekstreme blodværdier, at det var direkte livsfarligt.
Når de så på podiepladserne fra de sidste ~15 år, havde 1,2 eller alle 3 mistænkelige blodværdier.
De snakkede om at atletik verdenen er der hvor cykelsporten var i slutningen af 90'erne og start 00'erne, og at der skulle gøres noget nu for at beskytte sporten.
Det var ikke tilfældigt at lande som Kenya havde de bedste langdistance løbere, for der blev ikke taget nogle blodprøver og det var langt nemmere for dem at snyde (i følge en Kenyansk atlet).
IAAF mener de gør alt for at komme doping til livs, men at reglerne forhindrer dem i at kunne fange alle. (det mener ham journalisten så at der er noget bullshit). Der er penge i lortet, og det bliver større og større.
http://www.dr.dk/sporten/skandaledokumentar-om-doping-faa-uger-foer-vm-i-atletik
http://www.dr.dk/sporten/dokumentar-afsloerer-systematisk-doping-i-russisk-idraet

Kidd skrev:Jeg undres dog over at der ikke er flere der bliver taget i fodboldens verden. Er det et spørgsmål om at det ikke er til stede i samme grad, eller der bare er et stor maskineværk bagved, der sikrer at det ikke kommer frem?
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Kidd skrev:Jeg undres dog over at der ikke er flere der bliver taget i fodboldens verden. Er det et spørgsmål om at det ikke er til stede i samme grad, eller der bare er et stor maskineværk bagved, der sikrer at det ikke kommer frem?
Har du set fodboldspillere tæt på i virkeligheden? De er vildt utrænede.
Langt størstedelen af danske superligaspillere, kan begå sig på højeste nationale niveau, på trods af deres manglende fysiske forberedelse og ikke på grund af den. De lever på talent og kollektiv dovenhed.

Kidd skrev:Jeg undres dog over at der ikke er flere der bliver taget i fodboldens verden. Er det et spørgsmål om at det ikke er til stede i samme grad, eller der bare er et stor maskineværk bagved, der sikrer at det ikke kommer frem?

JeppN skrev:Fodboldspillerne er meget værre , fylder sig med gigtpiller for at kunne spille trods skader - derfor de falder om med hjertestop
Elfenben skrev:JeppN skrev:Fodboldspillerne er meget værre , fylder sig med gigtpiller for at kunne spille trods skader - derfor de falder om med hjertestop
Det sker, men det er alligevel meget sjældent.
OT: jeg kan forestille mig at PED i fodboldens verden bliver anvendt regelmæssigt i de store europæiske ligaer,
fx til forbedret restitution i forbindelse med et tætpakket program. Man kan jo overføre samme tankegang til de andre boldspil.
Jeg har aldrig hørt om dopingprøver efter en fodboldkamp, hvilket kan være grundet til at man netop aldrig hører doping og fodbold i samme sætning.

Mersten skrev:Elfenben skrev:JeppN skrev:Fodboldspillerne er meget værre , fylder sig med gigtpiller for at kunne spille trods skader - derfor de falder om med hjertestop
OT: jeg kan forestille mig at PED i fodboldens verden bliver anvendt regelmæssigt i de store europæiske ligaer,
fx til forbedret restitution i forbindelse med et tætpakket program. Man kan jo overføre samme tankegang til de andre boldspil.
Jeg har aldrig hørt om dopingprøver efter en fodboldkamp, hvilket kan være grundet til at man netop aldrig hører doping og fodbold i samme sætning.
Det er ikke unormalt at der bliver taget dopingprøver efter en endt fodboldkamp.

One Man Army skrev:Kidd skrev:Jeg undres dog over at der ikke er flere der bliver taget i fodboldens verden. Er det et spørgsmål om at det ikke er til stede i samme grad, eller der bare er et stor maskineværk bagved, der sikrer at det ikke kommer frem?
Har du set fodboldspillere tæt på i virkeligheden? De er vildt utrænede.
Langt størstedelen af danske superligaspillere, kan begå sig på højeste nationale niveau, på trods af deres manglende fysiske forberedelse og ikke på grund af den. De lever på talent og kollektiv dovenhed.

Marcc7 skrev:Mersten skrev:Elfenben skrev:JeppN skrev:Fodboldspillerne er meget værre , fylder sig med gigtpiller for at kunne spille trods skader - derfor de falder om med hjertestop
Det er ikke unormalt at der bliver taget dopingprøver efter en endt fodboldkamp.
Så sent som i torsdags blev både Tim Sparv og en anden FCM spiller udtaget til dopingprøve, det gjorde intervieweren opmærksom på, da de ikke kunne møde op til det forventede tidspunkt.
Der er rigtig mange håndbold og fodboldspillere der spiller samtlige kampe på ibuprofener og anden smertestillende.
Antiinflammatoriske indprøjtninger er heller ikke fremmed for mange fodboldspillere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster