Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HCTM skrev:Jeps, hvordan jeg får større muskelmasse af det.
Det må da give lidt muskler. Jeg er sådan en høj spinkel gut - uden særligt mange muskler, så lidt må det da give?
Jeg skal også igang med styrketræning igen snart.
Men boksningen, vil det ikke give noget også?
Synes altid jeg har hørt at man får muskler af det

HCTM skrev:Jeps, hvordan jeg får større muskelmasse af det.
Det må da give lidt muskler. Jeg er sådan en høj spinkel gut - uden særligt mange muskler, så lidt må det da give?
Jeg skal også igang med styrketræning igen snart.
Men boksningen, vil det ikke give noget også?
Synes altid jeg har hørt at man får muskler af det

HCTM skrev:Jamen så vil jeg da gå igang med noget andet træning ved siden af.
Uanset hvad, så er det fint at jeg får bedre kondi af boksningen, da jeg lige nu ikke har noget at prale af
Skal man stå små-hoppe imens, eller gør det ingen forskel? Det gir vel mere kondition?

HCTM skrev:Jamen så vil jeg da gå igang med noget andet træning ved siden af.
Uanset hvad, så er det fint at jeg får bedre kondi af boksningen, da jeg lige nu ikke har noget at prale af
Skal man stå små-hoppe imens, eller gør det ingen forskel? Det gir vel mere kondition?

Anders L. skrev:HCTM skrev:Jamen så vil jeg da gå igang med noget andet træning ved siden af.
Når du bokser på sandsækken så sørg for at bruge en masse hurtige lige slag (jap) og så bevæg dig hele tiden (hvis du står bliver du jo "ramt") og så stå altid på det forreste af foden således hælen ikke berøre jorden...
Hvis du virkelig vil have noget ud af sandsækken så
tag at tage til boksetræning og få noget erfaring der (svært at skrive hvordan det skal gøres) 1) for du får meget mere ud af det 2) det bliver meget sjovere.og hårder

Han er skylden i jeg rejser over 300 km om ugen for at træne MMA/BJJ/Muay Thai. Der findes ikke et bedre eksempel på at viljen er alting. Ikke noget med v-form, markeret mave eller for den sags skyld store guns, man skal bare vide hvordan man slås! x)
Don Bech skrev:Yea Fedor er den bedsteHan er skylden i jeg rejser over 300 km om ugen for at træne MMA/BJJ/Muay Thai. Der findes ikke et bedre eksempel på at viljen er alting. Ikke noget med v-form, markeret mave eller for den sags skyld store guns, man skal bare vide hvordan man slås! x)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster