Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1466
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1464

Følg bodybuilding.dk på

.

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Lækkert at komme igennem HBU :) Forsøgte selv efter min værnepligt at tegne kontrakt med forsvaret og havde endda en "eksklusiv" job-aftale som skulle vare 6 måneder - for derefter at tage HRU'en... Vi var 12 som blev fik dette dejlige tilbud og takkede ja. Vi skulle blot vente 1 uges tid, så ville konktrakten komme til underskrivning. 2 måneders ventetid, og 20 telefonopkald til forsvaret, senere var der stadig intet svar.

Vi blev alle brændt af, og en stor del af os gik i 2 måneder uden job og med regninger at betale, da vi gang på gang fik at vide at "om én uge har i kontrakten". Da vi gav op at tage mere kontakt hørte vi aldrig fra dem igen..

... aldrig har jeg været så r*vrendt i hele mit liv.

Efter at have lagt værnepligten lidt på afstand og set det hele på afstand, ville jeg Personligt ikke være tryg ved at sætte min lid til det konservative, bureaukratiske, papirnussende danske FORsvar. Også værd lige at bruge 2 min. på at tænke over hvorfor vi er det land med flest døde soldater i forhold til indbyggertal - endda højere end USA.

Det fik jeg lige lyst til at dele. Jeg var forresten vældig glad for min værnepligt.

Har du overvejet at lave et FB? Og har du læst artiklerne omkring kost, her på siden?
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Må beklageligvis sige jeg også blev behandlet skidt af forsvaret, det var det en meget stor beslutning for mig at søge HRU, vi havde fået at vide 3 uger før vi skulle til en 'samtale' omring HRU'en, da dagen så endelig kommer får vi at vide at vi ikke kan få HRU i livgarden og de opfordrer os til at søge andre regimenter og vi lige fik 5 minutter til at overveje hvad vi ville.. endnu en stor beslutning der skulle træffes på alt for kort tid, på trods af de havde vist det i minimum 3 uger... under mine 8 måneders værnepligt fik jeg gang på gang forskellige beskeder omkring hvorvidt jeg skulle regne med en HRU - og endte til sidst med ikke at søge sergent fordi jeg satsede på HRU'en som jeg så ikke fik.
- så jo var også selv lidt træt af forsvaret på min aftrædelsesdag, men savner det nu alligevel.

FB er et førbilled? i så fald nej det hade jeg egentlig ikke, men det er egentlig en rigtig go idé!
Har haft kigget rigtig meget rundt på bl.a. BB.dk omring kost, men i bund og grund handler det jo bare om at indtage så lidt fedt som muligt, ca. 200g protein og så resten i kulhydrater.. min roomie læser dog på SUHRS så hun har en del inputs og gode råd mht. til kosten.. er også i gang med en konkret kostplan, men det svære er egentlig at finde det mest optimale at spise for mig - finder dog primært inspiration fra andres kostplaner her på siden ;)

Reputation point: 15

Maskinen skrev:Må beklageligvis sige jeg også blev behandlet skidt af forsvaret, det var det en meget stor beslutning for mig at søge HRU, vi havde fået at vide 3 uger før vi skulle til en 'samtale' omring HRU'en, da dagen så endelig kommer får vi at vide at vi ikke kan få HRU i livgarden og de opfordrer os til at søge andre regimenter og vi lige fik 5 minutter til at overveje hvad vi ville.. endnu en stor beslutning der skulle træffes på alt for kort tid, på trods af de havde vist det i minimum 3 uger... under mine 8 måneders værnepligt fik jeg gang på gang forskellige beskeder omkring hvorvidt jeg skulle regne med en HRU - og endte til sidst med ikke at søge sergent fordi jeg satsede på HRU'en som jeg så ikke fik.
- så jo var også selv lidt træt af forsvaret på min aftrædelsesdag, men savner det nu alligevel.

FB er et førbilled? i så fald nej det hade jeg egentlig ikke, men det er egentlig en rigtig go idé!
Har haft kigget rigtig meget rundt på bl.a. BB.dk omring kost, men i bund og grund handler det jo bare om at indtage så lidt fedt som muligt, ca. 200g protein og så resten i kulhydrater.. min roomie læser dog på SUHRS så hun har en del inputs og gode råd mht. til kosten.. er også i gang med en konkret kostplan, men det svære er egentlig at finde det mest optimale at spise for mig - finder dog primært inspiration fra andres kostplaner her på siden ;)

Et førbillede er et must! Hvis du bliver træt af at træne efter 2-3 måneder eller mangler motivering, så kigger du på før-billedet, og så i spejlet - så er du motiveret!

FB betyder Full body. Det er et træningspas hvor du kommer igennem alle muskelgrupperne, i stedet for at dele det op som i et 2-split.

Mht. til mad. Så sørg for at du spiser 2 gr. pr. kg. kropsvægt, og husk at få sundt fedt.
Lige efter træning skal du indtage proteiner og kylhydrater på samme tid.

Overvejet at tage kreatin?

Jeg kan anbefale at du arbejder dig igennem artiklerne her. Det tager ikke forfærdelig lang tid, og er en udemærket investering.

Basic vægtræning:
Vejen til en muskuløs og veltrænet krop
artikler/bodybuilding/vejen-til-en-muskuloes-veltraenet-krop.html

The basics of hypertrophy training:
artikler/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html

De grundlæggende aspekter - flugten fra det komplicerede:
artikler/bodybuilding/de-grundlaeggende-aspekter-flugten-fra-det-komplicerede.html

Vægttræningens vigtigste grundregler:
artikler/bodybuilding/vaegttraeningens-vigtigste-grundregler.html

Basic vægttab og kost
Kosten fra a til å
artikler/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-aa.html

Grundlæggende ernæring
artikler/kost-kosttilskud/grundlaeggende-ernaering.html

Ooog:
Bulking: artikler/bodybuilding/bulking.html
Cutting: artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html

Programmer:
Bill Starr's fundament program - for all-around masse og styrke:
artikler/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program-all-around-masse-styrke.html

Program for styrke i de 3 store:
artikler/traeningsprogrammer/program-styrke-i-de-3-store.html

George Turner's 10x10 program:
artikler/traeningsprogrammer/george-turners-10x10-program.html

Brugeravatar

Styrkeliste

Maskinen skrev:Må beklageligvis sige jeg også blev behandlet skidt af forsvaret, det var det en meget stor beslutning for mig at søge HRU, vi havde fået at vide 3 uger før vi skulle til en 'samtale' omring HRU'en, da dagen så endelig kommer får vi at vide at vi ikke kan få HRU i livgarden og de opfordrer os til at søge andre regimenter og vi lige fik 5 minutter til at overveje hvad vi ville.. endnu en stor beslutning der skulle træffes på alt for kort tid, på trods af de havde vist det i minimum 3 uger... under mine 8 måneders værnepligt fik jeg gang på gang forskellige beskeder omkring hvorvidt jeg skulle regne med en HRU - og endte til sidst med ikke at søge sergent fordi jeg satsede på HRU'en som jeg så ikke fik.

Hvorfor så fortsætte derinde? Det er jo med livet som indsats at du sætter din lid til sergenter som oftest er yngre end, og mentalt halvt så gamle som, dig selv. Og så skal der vel alligevel en portion dumhed/blindhed/fornægtelse til for at overbevise sig selv om at man er dernede fordi man er med til at gøre noget udelukkende godt for andre. Jeg er ikke modstander af vores deltagelse, men hvis man tænker sig om... så er det måske ikke det værd? Eller?

Brugeravatar

Styrkeliste

I tidernes morgen kørte jeg med FB program, har dog bare haft bedst erfaring med at køre 2 splits da jeg ikke når at køre helt træt på 1 times træning om dagen, hvor et ordentligt FB program i mine øjne mindst vil tage 2.
Er utrolig glad for hjælpen og alle artiklerne, har heldigvis haft kig på et par af dem før.. min grundtanke med styrketræning har jo altid været jo oftere jo bedre men kan se den nok ikke helt holder..
så hvis jeg nu tog et FB program 3-4 gange om ugen, og så dedikerede mig til cardio træning de resterende dage!
hvis vi tager udgangspunkt i det FB program en af artiklerne giver;
Squat
Dødløft
Bent over barbell rows
Pullups
Bænkpres
Incline dumbell bænkpres
Military presses
Side laterals
Barbell curls
Fransk pres
Calf raises
Weighted cruches

først ville jeg erstatte pullups med en anden bicepsøvelse da jeg simpelthen ikke kan hive mig op mere end 2 gange inden jeg kører død, og derfor føler jeg kan udmatte min biceps bedre(er det helt forkert?) og dernæst den ene maveøvelse med ball crunch og "planken".
for at gøre det hele lidt nemmere for mig ville jeg bruge 5x5 i alle øvelserne pånær maveøvelserne.
det som så forvirrer mig er den progressive træning på længere sigt, den der er beskrevet i http://bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html

nu ligger jeg på omkring 80 kg i bænk, skal jeg så starte min træning med 40 kg - og får jeg overhovedet noget ud af det ???

kunne så også køre efter Bill Starr's model så jeg slipper for det komplicerede i træningen og køre en hård, let og middel vægtdag - men vil under alle omstændigheder gerne kunne forstå de andre metoder så jeg kan træffe et kvalificeret valg.

mht. til udsendelse, så ville jeg hoppe fra hvis jeg ikke følte jeg kunne regne med min deling, og en udsendelse ville være for mig selv og ikke noget med 'at tjene et godt formål' og alt det der..

Jeg ville nok skære ned på øvelserne og tage disse øvelser, 3 dage i ugen:

Squat
Bænkpres
Dødløft
Bent over barbell rows
Military presses
Barbell curls
Calf raises
Weighted cruches

Det ville nok ikke give fantastisk meget at løfte 40 kg, når du nu kan tage det dobbelte.
Personligt prøver jeg at køre 4 sæt af 10 reps - og med så meget vægt på, at et 5 sæt ikke ville være muligt at gennemføre med samme vægt som de 4 foregående.

Eksempelvis i bænk:

80 kg x 10
1-2 minuts pause
80 kg x 10
1-2 minuts pause
80 kg x 10
1-2 minuts pause
80 kg x 10
Næste øvelse.

Hvis du vil spare tid, kan du supersette med en anden øvelse i stedet for pausen.
Så ville det se sådan ud hvis du supersettede bænk og mili:

80 kg x 10 bænk
35 kg x 10 mili
80 kg x 10 bænk
35 kg x 10 mili
80 kg x 10 bænk
35 kg x 10 mili
Vand og næste øvelse

Nu ved jeg ikke hvor meget du har trænet før, men jeg ville gøre det så ukompliceret som overhovedet muligt hvis jeg var dig. Ikke alt for meget fancy.

Træn 3 gange om ugen, sørg for at få god mad og få sovet igennem!

Spis meget, sov rigeligt og træn hårdt = Garanteret succes.

Brugeravatar

Styrkeliste

ingen triceps?

ville du køre det princip med alle øvelserne eller kun bænk, squad og dødløft ?

Maskinen skrev:ingen triceps?

ville du køre det princip med alle øvelserne eller kun bænk, squad og dødløft ?

Ingen isoleret øvelse til triceps. Den får rimelig tæsk i bænk. Men det er kun min mening - jeg er ingen ekspert. Mine triceps er nu vokset meget efter 2 måneder med de øvelser.

Med "princip", tænker du da 4sætx10reps? Så ja. Men igen, min mening, og jeg træner også efter masse - og her har ovenstående program (minus dødløft, som jeg ikke laver) givet rigtig meget.

Brugeravatar

Styrkeliste

Maskinen skrev:Målsætning:
Fedtprocent på 20
100 kg i bænkpress, dødløft og squat (nuværende vægt tilgår ved første træning)
Kunne klare kravene sergentoptagelses prøven.

Maskinen skrev:Dagens træning.
Varmede op med 35 minutter på crossmaskine(500 kcal), skulle egentlig kun have brugt 20 men var lige inde i en go rytme.

Bænk:
10 @ 65 kg
10 @ 70 kg
10 @ 75 kg
10 @ 80 kg

Du burde kunne presse 100 kg. 1-2 gange i bænk, hvis du er istand til, at køre 10 x 80 kg. :)

Kostplan: Ingen kostplan

i mine øjne kan jeg ikke tage 100 kg for der er 10 gentagelser ;)
men ja er klart tættere på det mål end nogen af de andre, men stopper ikke med at bænke bare fordi jeg når målet ;)

Maskinen skrev:i mine øjne kan jeg ikke tage 100 kg for der er 10 gentagelser ;)
men ja er klart tættere på det mål end nogen af de andre, men stopper ikke med at bænke bare fordi jeg når målet ;)

Okay - hver sin at gøre det på :) Og nej det ville da også være dumt at stoppe bare fordi man nåede et kortsigtet mål :)

Så har jeg været oppe og træne igen, efter samtalen med Anmoho ville jeg give FB programmet en chance og må sige jeg er rigtig godt tilfreds!
Blev dog nødt til at droppe opvarmningen idag da jeg efter at have siddet og kigget på dødløft videoer i en time skulle ned og afprøve min teknik !

Squat - min første gang i fri vægt, derfor det lave startsæt hvor jeg lige skulle finde balancen.
10 @ 33 kg
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 68 kg - ville ikke kunne have taget en rep mere.

Dødløft:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg

Gik sindsyg godt, til dels kunne jeg tage 10 kg mere(tror faktisk godt jeg kunne tage yderligere mere hvis jeg bare var startet med højere vægt), min teknik er langt fra perfekt men den er godt nok blevet bedre efter at have set denne serie !

BOR:
6 @ 33 kg
6 @ 53 kg (3 sæt)
- Har aldrig prøvet denne øvelse før, følte egentlig mest jeg fik ondt i armene af at lave den.. hvor skal stangen hives op til? navlen? solar plexus?

Pulldowns:
6 @ 60 kg
6 @ 65 kg
6 @ 70 kg

bænk: (her kom eye of the tiger på!!)
6 @ 73 kg
6 @ 83 kg
6 @ 93 kg
- skal nok have re-revideret målet om 100 kg bænk press til et lidt højere mål..

Incline bænk:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg

Military:
6 @ 43 kg (3 sæt)

DB Lateral Raise:
8 @ 8 kg
8 @ 9 kg
8 @ 10 kg (pr.

DB Curls:
16 @ 6 kg(2 sæt)
12 @ 9 kg(2 sæt)

Cable bent-over triceps extenstions:
10 @ 25 kg
20 @ 15 kg
10 @ 25 kg
20 @ 25 kg

Calf raises
3 @ 15 gentagelser med egen vægt (108 kg)

Ball Chrunch
3 @ 20 gentagelser

Super god træning generelt set, der var desværre ikke plads til fransk press da centeret var rimelig crowded og gad ikke vente.

Dagens trænings sang bliver nødt til at blive:

- Den kom på da jeg var i gang med military press, et stort brød ved siden af mig kunne ikke lade vær med at synge med med en ufattelig lys stemme, det var priceless!

Brugeravatar

Styrkeliste

Maskinen.. - du har et godt potentiale i styrken, det må siges. Jeg glæder mig til at følge din træning og se hvad det udvikler sig til.

An Moho.. - elsker dine indlæg. You're a genuine good-guy!

:drink:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

- Mange tak, er egentlig også lidt spændt på hvor jeg er om 4 måneder.

Jeg har besluttet at udskyde dagens træning til i morgen, min ryg og mave er stadig så ømt jeg ikke vil kunne gennemføre mit program og så vil jeg hellere vente 1 dag end at tage et halvt program.

TRÆÆÆNING!

Squat:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 68 kg

Dødløft:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg
- går ned i vægt næste gang, har svært ved at holde ryggen strakt i sidste sæt.

BOR:
3*6 @ 53 kg
Front Pulldowns:
6 @ 60 kg
6 @ 65 kg
6 @ 70 kg

Bænk:
6 @ 73 kg
6 @ 83 kg
6 @ 93 kg
10 @ 63 kg
Incline Bænk:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg
Military:
3*6 @ 43 kg

DB Lateral:
8 @ 8 kg
8 @ 9 kg
8 @ 10 kg

DB Curls:
2*6 @ 16 kg
2*9 @ 12 kg

Cable Triceps Extensions:
10 @ 20 kg
10 @ 22,5 kg
10 @ 25 kg
10 @ 20 kg

Calf raises

Mave sprunget over i dag da jeg fanme stadig er øm, hvilket ikke var så nice under squat og dødløft.

Har et nyt spørgsmål omkring ømhed, hvor meget er normalt? - ved godt det er individuelt men når jeg tog 10 reps plejede jeg at blive øm overalt, nu når jeg er gået op i vægt men ned i reps bliver jeg kun øm i brystet, ryggen(sikkert fordi dødløft er en ny øvelse) og maven som jeg smadrer igennem - er det et tegn på jeg ikke tager nok i de andre øvelser, ellerer det bare fordi kroppen er vant til den slags belastning ?

Jeg squatter nada, mest fordi jeg ikke gider. Selv om det er min klart ringeste performance i mit pas, er mine ben meget ømme. Nas at sætte sig på lokummet. Jeg bænker til gengæld så hårdt jeg kan og til jeg ikke kan mere - men har stort set ingen doms i pecs. Doms = muskelvækst = nooo.. Det har nok noget med tilvænning at gøre ja. But what do know... gætter mig frem.

Hvordan synes du selv dine BOR går ?

Brugeravatar

Styrkeliste

Anmoho skrev: Nas at sætte sig på lokummet.

haha =D>

Må dog nok indrømme BOR er den øvelse jeg lige nu er mindst tilfreds med, tror ikke jeg udfører den ordentligt - selvom der ikke er så mange meget i den.. næste gang jeg skal træne gør jeg ligsom jeg gør med dødløft hvor jeg lige ser nogle videoer inden jeg tager ned og træner og øver mig på teknikken herhjemme uden noget vægt.

Synes dødløft giver fint til den nedre ryg - den smadrer den faktisk, så vil helst træne BOR så den giver til den øvre del af ryggen(ved at hive op til solar plexus frem for navlen), og har svært ved at bukke mig så meget forover, så det at hive stangen op til solar plexus bliver en naturlig bevægelse.

Mega brandert i lørdag, efter ikke at have rørt alkohol i 3 uger undede jeg migselv at tage i byen.
Brugte for mange penge, drak for meget - tør slet ikk tænke på hvor langt jeg lige har sat mit cut tilbage.. men ende med at gå 1½ time hjem - så det har da taget en lille del af det.

- ellers var det eneste motion jeg fik i weekenden da min far skulle have hjælp til at flytte en 100 kg's brændeovn, det var også fucking hårdt

Vedr. BOR og dødløft.. - dødløft træner din erector spinae/den lange rygstrækker der tager sig af at rette din krop ud, BOR (uanset om dy trækker til stangen til navlen, brystet ell. lige under halsen) træner dine latissimus dorsi/vinger. Når du kører BOR med en barbell, bent-over, så rekrutterer du selvfølgelig din læn som stabilisator, og dermed erector spinae, men du træner den ikke på samme måde som du gør i dødløft.

Vedr. forskellen på pullups/chins/pulldowns og BOR/rows - så plejer man at sige, sådan groft forenklet, at førstnævnte giver bredde og sidstnævnte giver dybde, men begge øvelser rammer latissimus dorsi.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Tak Chicken !

Dagens træning:

Squat:
10 @ 43 kg
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg

dødløft:
6 @ 53 kg
6 @ 58 kg
6 @ 63 kg
- Gik lidt ned her, erfaring viste efter sidste træning at sidste sæt med 73 kg var så hårdt jeg havde problemer med at fokusere på teknikken.

BOR:
6 @ 43 kg
6 @ 48 kg
6 @ 53 kg
- samme som dødløft, tror grunden til jeg har svært ved denne øvelse er jeg slider min læn så meget i dødløft at jeg har problemer med at holde ryggen strakt - så fra næste træning bytter jeg lidt rundt på rækkefølgen så min læn for en lille pause mellem dødløft og BOR.

pulldowns:
6 @ 55 kg
6 @ 60 kg
6 @ 65 kg

Bææænk:
6 @ 73 kg
6 @ 83 kg
6 @ 93 kg

incline bænk:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg

Military:
3*6 @ 43 kg
- var usædvanlig hård i dag, var lige ved at gå død på den - men så længe jeg får den op er det vel ok, uanset tempoet(??)

DB Lateral:
8 @ 8 kg
8 @ 9 kg
8 @ 10 kg

DB Curls:
2*6 @ 16 kg
2*6 @ 14 kg
2*10 @ 12 kg

Barbell Reverse Curl:
3*10 @ 17 kg
- Ny øvelse, synes efterhånden det er lidt for hårdt for underarmene når jeg eksempelvis laver BOR, og var for 2 år siden ude for at jeg ikke kunne lave mit program fordi mine underarme ikke kunne klare vægten - vil ikke gøre det igen så begynder også at tage dem fra nu af.

10 @ 20 kg
10 @ 22,5 kg
10 @ 25 kg
10 @ 22,5 kg

Calf raises

Ball Chrunch
3*20

- hvis der nu lige sidder en og læser programmet igennem og tænker "hvorfor tager idioten Barbell Reverse Curl når han kunne tage ... øvelse for underarmene" så kom med den. har været inde og kigge på øvelser for underarmene her på siden, men kan desværre ikke læse mig til hvor gode de er :P

dagens træning:

Squat:
10 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg
10 @53 kg
- kom rigtig langt !

dødløft:
10 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg
-syntes egentlig men teknik var blevet forbedret og det gik den rigtige vej med dødløft, men så en rimelig hardcore gut lave den efter jeg selv havde lavet den, efter at have set ham er jeg overbevist om jeg går for langt ned i knæene og ikke bukker nok i ryggen, så min dødløft teknik egentlig tager benene mere end ryggen.. må arbejde videre med det #-o

BOR:
3*6 @ 43 kg
- gik godt i dag efter jeg har luret lidt videoer her på siden og youtube, tror godt jeg kan gå lidt vægt op igen.

pulldowns:
6 @ 60 kg
6 @ 65 kg
6 @ 70 kg

bænk:
6 @ 73 kg
6 @ 83 kg
6 @ 93 kg
3 @ 100,5 kg - ny personlig rekord :dance: , ville godt have prøvet en max test med kun 1 rep. men der var ingen egnede spottere omkring..

incline bench:
6 @ 53 kg
6 @ 63 kg
6 @ 73 kg

military press:
2*6 @ 43 kg
8 @ 43 kg
- gik godt i dag, så godt jeg tog 2 ekstra reps til sidst.. underligt i betragtning af hvor hård den var sidst.

DB Lateral:
8 @ 8 kg
8 @ 9 kg
8 @ 10 kg
- her bed de 2 sidste reps i mili dog mig i røven.. fuuuck sidste sæt var ondt.

DB Curls:
2*6 @ 16 kg
2*6 @ 14 kg
2*10 @ 12 kg

Barbell Reverse Curl:
3*10 @ 20 kg

10 @ 20 kg
10 @ 22,5 kg
10 @ 25 kg
5 @ 30 kg

Calf raises
3*10 @ 53 kg (og egen vægt)

Ball Chrunch
3*20

- bortset fra dødløft gik det mega godt i dag!

Fik endelig taget mig sammen til at tage nogle billeder af dunken som jeg forhåbentlig kan se tilbage på om nogle måneder og grine lidt af.
er lidt i tvivl om jeg vil lægge dem op endnu, eller vente 1 måneds tid..

Fin bænkpres du trykker af :) . Ja vent med billederne, så vi har lidt sammenligning. Held og lykke med vægttabet.
Brugeravatar

AmK skrev:Fin bænkpres du trykker af :) . Ja vent med billederne, så vi har lidt sammenligning. Held og lykke med vægttabet.

mange tak, venter et par måneder med billederne så.

Cardio træning
dagens motion bestod af 45 minutters helvede på en crossfit maskine, fik ifølge maskinen smidt 658 kcal, målet var 650 - jeg plejer at gøre det at jeg efter at have brugt en tredjedel af tiden på maskinen ganger de tabte kalorier med 3 for at presse mig selv lidt - måtte dog ud i en mindre spurt til sidst hvor maskinen flere gange sagde min puls var for høj...

højeste puls: 184 bpm
general watts: 214
- bare så jeg lige kan se om jeg har "fremgang" på møg maskinen...

Fik en mindre orgasme da jeg tog et nice koldt bad bagefter.. det var så koldt min tissemand skrumpede så meget en fyr spurgte om jeg tog krudt!

Godkendt omgang på crosstraineren, og god griner i badet bagefter :lol:
Brugeravatar

Træning

Squat:
5 @ 53 kg
5 @ 53 kg
5 @ 58 kg
5 @ 58 kg
5 @ 63 kg

dødløft:
5 @ 53 kg
5 @ 53 kg
5 @ 58 kg
5 @ 58 kg
5 @ 63 kg
- efter at have set ham gutten lave dødløft sidste gang prøvede jeg at bøje mig længere forover på belastningen primært blev lænden og ikke så meget benene, syntes selv det gik meget godt..

BOR:
5*5 @ 53 kg

Front pulldowns:
6 @ 60 kg
6 @ 65 kg
6 @ 70 kg

Bænk:
5 @ 73 kg
5 @ 73 kg
5 @ 83 kg
5 @ 83 kg
5 @ 93 kg

Incline bench:
7 @ 63 kg
7 @ 68 kg
7 @ 73 kg

Military:
5*5 @ 43 kg

DB lats:
8 @ 8 kg
8 @ 9 kg
8 @ 10 kg

DB Curls:
2 * 6 @ 18 kg
2 * 6 @ 16 kg
2 * 6 @ 14 kg

Barbell Reverse Curl:
3*10 @ 20 kg

10 @ 20 kg
10 @ 22,5 kg
10 @ 25 kg
10 @ 20 kg

3 * 10 (et ben af gangen med egen vægt)

- Mave droppede jeg fordi jeg har ondt i den :P

super go træning egentlig, fik lige et teknik-selvtillids-boost da jeg så en anden lave dødløft.. nu kan jeg da med sikkerhed sige jeg ikke har den værste teknik i verden!
Skal forresten vejes og have en fedtprocent måling søndag for at se om det jeg går og laver overhovedet betyder noget for vægten.

tog lige en times spinning alt for tidligt i morges

Maskinen skrev:Statistics:
Vægt: 107,8 kg.
Højde: 182 cm.
Fedt: 30,5 %. (32,88 kg.)
Arm: 40 cm.
Bryst: 119 cm.
Lår: 57 cm.
Dunk: 113 cm.

Dagens vægt: 103,3 kg (-4,5 kg)
fedtprocent: 29,6 (-0,9 %)
fedt i kg: 30,58 (- 2,3 kg)

Det som umiddelbart bekymrer mig er hvad de resterende 2,2 kg jeg har tabt er, er dog fortrøstningsfuld ved dette var en morgenvejning hvilket den første ikke var - derfor er min væskebalance ikke så høj som ved 1. vejning - spørgsmålet er så hvor meget der er væske.
men 1. prioriteten for mig er at tabe mig, så er egentlig ok tilfreds.

Har en hård uge i vente, 41 timer(for en deltids stilling!) så har måtte skubbe mine træninger fra mandag, onsdag, fredag til tirsdag torsdag lørdag for at få lidt mere søvn, håber at kunne magte 2-3 cardiotræninger også.

missede træning i dag fordi arbejde ville have mig ind tidligere, så det bliver både cardio og styrke i morgen, har læst et eller andet sted det ikke er helt optimalt fordi man ikke får max ud af den sidste ting man laver.. men tænker at hvis jeg træner om morgenen og spinner om aftenen kan det være ligemeget(?)

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster