Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Square skrev:Og han kender jo alle de rette svar på alting... Eller noget. fx. er bodylabs protein brygget i kar som også er blevet brugt til væksthormoner... blot et par af de fine ting han kan fyre af en gang imellem...
Square skrev:Men generelt, så kig på instruktøren og sammenlign det med hvor længe han har trænet. Hvis han er stor og har trænet nogle år, så ved han nok noget.

Square skrev:Lige for at pointere det, så er det med bodylabs protein self. ikke med væksthormon, og hvis det var ville bodyman ikke sælge det!

Man burde få et program som kontant (fra DR) til at se på sagen. Feks er der mange der betaler dyredomme til en prøvetime (i mit tidligere center, equinox fik man kun pengene tilbage hvis man meldte sig ind) Men hvad nytter det når instruktøren ikke kan give en kyndig vejledning?
Som pepper er inde på kan det jo gå noget så grueligt galt hvis en med en rygskade bliver tildelt øvelser i sit program som er decideret skadelige for ham, og hvordan man kan være sikker på at instruktøren udfører øvelsen 100% korrekt?
Der burde være en lov som gjorde det muligt som forbruger at kræve at se noget ID / bevis på at personen er "uddannet" indenfor området.
Bare lige et par tanker

mohamed88 skrev:rette på ham.... nej det tror jeg ikke er en god ide... han er altid pisse sur.. og skælder altid ud på de folk som træner..
han er den eneste som har forbudt os at have tændt vores mobil så snart vi træder indefor i centeret. jeg blevebgang smidt ud fordi jeg talte i tlf da jeg kom ind i centeret... og han bestemmer hvilken bukser/ trøjer vi må have..
jeg har snart trænet i 2 år.... og så fordi jeg engang havde ca 80 gk på i bænkpres blev han sur og sagde jeg skulle tage mindre vægte på.. også selvom jeg så fortalte ham at det ville være for let...
han er suchef ved ikke lige hvordan det satves, men i ved sikkert hva jeg mener..
ps jeg stopper til januar

Jakob skrev:Surt.
Jeg har aldrig forstået hvorfor man tager sin telefon med til træning, medmindre det er meget vigtigt af bestemte årsager. Dog har jeg ikke noget imod dem der gør det, for forskellen på at snakke i telefon og snakke med andre andre er ikke meget stor hvis man tænker "gene-mæssigt".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster