Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

fitness.dk

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

mrjz95 skrev:jeg træner normalt i mit lokale center så tuder ik over noget træning har forsøgt at fide et job i lang tid så det opgav jeg, jeg har ik haft meget skole gang siden 7kl fordi jeg er ordblind og jeg spilder ik et år på noget jeg aldrig kommer til at bruge fordi jeg skal være kok og jegved godt hvad jeg ville + jeg for penge for at gå der

Du er simpelthen så ordblind at du snildt kan debattere på nettet - men det der med at gå i 8 klasse, det kan du ikke finde ud af?

Du spilder ikke et år? Du går altså ikke på produktionsskole, hvilket du i dit fremtidige erhverv ALDRIG nogensinde vil skulle have brug for? For sådan forstår jeg det - og det er at spilde et år.

Når du siger du har søgt et job, er det så en læreplads som kok, eller et JOB? Ja, at få en læreplads er svært i din alder (jeg fik min som datatekniker da jeg var 16, men det tog også sin tid). Mens jeg søgte en læreplads der, der gik jeg sgu ikke på produktionsskole, og slackede, tudede over gratis træning, og modtog penge fra det offentlige - jeg fik mig 2 fucking jobs - medarbejder i Fakta + opvasker på en kro. Folk under 18 går som varm brød til den slags arbejde, og det tar 20 minutter at finde et. Du har tydeligvis bare været lidt for tung i røven.

Either way, im out, har spildt nok tid på den her tråd.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

..
Sidst rettet af livebig55 17. jan 2012, 09:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

tag dog ind på den lokale tekniske skole og søg som kok. du kommer helt sikker ind på uddannelsen allerede, grundet den næsten lige er startet, og det med at du er for "ung", kan jeg sige du nok ender med at være blandt de ældste i klassen. få fingeren ud af røven og kom i gang. du vil blive glad for det, og efter et halvt år kommer du i lære som kok, og tjener mere end hvad du gør på prutten :) og den med at søge et job tror jeg ikke på, så længe du ikke kommer i en stor hættetrøje og joggingbukser og hænderne i lommen og doven anlagt, så tror jeg på du kan få et.

held og lykke herfra.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

..
Sidst rettet af livebig55 17. jan 2012, 09:34, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Lyder mest af alt bare som ringe undskyldninger for at du er... Doven, no offense.

Stand up for yourself or live with it.
Set the record straight.
Brugeravatar

Geografisk sted: AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

..
Sidst rettet af livebig55 17. jan 2012, 09:34, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

mrjz95 skrev:
Casper H. skrev:tag dog ind på den lokale tekniske skole og søg som kok. du kommer helt sikker ind på uddannelsen allerede, grundet den næsten lige er startet, og det med at du er for "ung", kan jeg sige du nok ender med at være blandt de ældste i klassen. få fingeren ud af røven og kom i gang. du vil blive glad for det, og efter et halvt år kommer du i lære som kok, og tjener mere end hvad du gør på prutten :) og den med at søge et job tror jeg ikke på, så længe du ikke kommer i en stor hættetrøje og joggingbukser og hænderne i lommen og doven anlagt, så tror jeg på du kan få et.

held og lykke herfra.

grunden for jeg ik starter på kokke uddannelsen er at jeg er for skole træt har en bror som har taget grundforløbet der er for meget bolig til mig så derfor bruger jeg lige noget tid væk fra alt det til at få glæden til at begynde set sådan jeg står i et køkken 7t daglig som jeg er glad for så vil ik starte på en bolig ting lige pt

Hvorfor så ikke komme i mesterlære? der er ophold på skolen minimalt :)
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

..
Sidst rettet af livebig55 17. jan 2012, 09:35, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Lyngbeck skrev:
andersen2009 skrev:
Pind skrev:Den der skal jeg lige have uddybet lidt mere.. Du skal i forbindelse med skolen træne i ShitnessDK, og så tvinger de dig til at tage der ned 3 gange i ugen?

Aaanyways.. Hvis du vil finde et bedre center, så er der mange andre og meget bedre alternativer i Svendborg. Eksempelvis Performance Gym, som ligger samme sted som ShitnessDK. Der er håndvægte til 100 kg, power racks, prowler og alt hvad man ellers kunne ønske sig.

Hvor pokker ligger det henne, har jeg aldrig lagt mærke til og kommer der (fitnessdk) da ret ofte..??!!

Du står på FDK Parkeringsplads og kigger op på altanen. Over i venstre side er der en gyde eller hvad sådan noget nu hedder, og et stort skilt hvor der står "Performance Gym ---> ". Go Go.

HMMMM, det må jeg da liiige få kigget nærmere på, tak for svar..!!!

Til trådstarter: Jeg har ikke 5 minutters uddanelse og har ALDRIG været arbejdsløs.!!! Jeg har knoklet min røv ud af bukserne og besidder i dag en stilling som teknisk konsulent og rejser rundt i det meste af verden, hvor jeg bla. vejleder mærsk og lign større rederier.

Med ovenstående ord: FÅ SÅ FINGEREN UD AF RØVEN OG KOM AFSTED...!!!!!!! Der er også brug for dig :dance:

Logbog: Ingen logbog

Foregående

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster