Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 908
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 906

Følg bodybuilding.dk på

Hvornår skal man bulke? Og hvornår skal man cutte?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Henrik har fyret en del broscience/Bullshit af her i tråden.

Træn på samme måde på diæt(cut) som off-season(bulk), dog kan du lave visse undtagelser mht. volume. Hvis du kører med meget høj volume i din off-season, så kan det være en idé at skrue lidt ned for den når du cutter.

Men det Henrik siger med mange gentagelser og færre kilo under cut, og lavere gentagelser og flere kilo i off-season er direkte løgn. Gør det som virker for dig. Virker mange gentagelser, så gør det (dog skal der selvfølgelig stadig være en vis variation en gang i mellem, men det kan lige så godt være andre øvelser, flere sæt, som det kan være et andet antal gentagelser), virker det ikke, så gør noget andet. Folk er forskellige, også når det kommer til træning og respons heraf.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

F E H skrev:"Skal man tabe sig kan det gøres på to måder: Ved at øge sit energiforbrug eller ved at sænke sit indtag. Den sundeste måde, den der sparer muskelmassen bedst og i øvrigt opleves som værende mindst forbundet med at lide afsavn, er at øge sit forbrug. Men da det ikke er alle der er i stand til at øge deres energiforbrug med 20-30,000 KJ om ugen (det vil kræve mindst 30 minutters motion ekstra om dagen og mere sandsynligt 45-60 minutter), er mange tvunget til at regulere deres kost på en måde – altså at gå på diæt. Derfor har det nogle konsekvenser for metoden, hvor meget tid man har til rådighed." fra artiklen: artikler/bodybuilding/bodybuilding/cut-til-sommer.html

:)

Og det er noget du VED? Ikke noget du har erfaret på egen krop eller lign? :)

Reputation point: 20

Logbog: Ingen logbog

Well, i øjeblikket er jeg på noget af et cut, hvis man da kan kalde det det ;) jeg har tabt 10 kilo indtil videre, og planen er at smide 10 mere. Jeg dyrker regelmæssig kredsløbstræning netop på grund af artiklen jeg har læst der. Jeg vil ikke have noget problem med at holde mig på de kalorier jeg må få uden kredsløbstræningen, så hvis det viser sig at det måske ikke holder helt hvad der står i artiklen, føler jeg det ikke nødvendigt at gøre det så meget som jeg gør nu.
I'd rather hurt, than feel nothing at all

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog

Foregående

Tilbage til Begynder forum

Brugere online