Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

CaliWali skrev:Igen grund til både at indtage bcaa og whey protein... Hvis du vil have et energikick til træningerne kunne du evt købe koffeinpiller!!!

Nu bruger jeg bodylabs energizer! Det 100 gange nemmere, og får den samme (hvis ikke mere) energi! 

CaliWali skrev:Jeg startede selv ud med sindsyg stærk kaffe (meget lille kop, der sikkert svarede til 5-6 kopper), men det blev simpelthen for meget til sidst... Det er ikke særlig fedt at træne, med kvalme og opkastsfornæmmelse!!!Nu bruger jeg bodylabs energizer! Det 100 gange nemmere, og får den samme (hvis ikke mere) energi!

Tank skrev:Hvis man indtager godt med whey får man masser af alle de vigtige aminosyrer den vej igenen. Der er dog nogle der mener at det har stor effekt at indtage aminosyrene enkeltvist alligevel. Om det passer har jeg ingen verdens idé om.

Animal skrev:Tank skrev:Hvis man indtager godt med whey får man masser af alle de vigtige aminosyrer den vej igenen. Der er dog nogle der mener at det har stor effekt at indtage aminosyrene enkeltvist alligevel. Om det passer har jeg ingen verdens idé om.
BCAA kan i den grad retfærdiggøres under træning, fordelene er altoverskyggende, eksempelvis kan tilskud med BCAA hæmme nedbrydningen af muskelproteiner under arbejde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster