I må meget gerne komme med råd, hjælp og andet jeg kan bruge til noget

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsjensen skrev:Det skal lige siges. Jeg spiser ordenligt og drikker også en hel del

Garik skrev:Larsjensen skrev:Det skal lige siges. Jeg spiser ordenligt og drikker også en hel del
Hvad spiser og drikker du?
Flyttet

Mikael skrev:bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?
Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep

Upcomer skrev:Jeg synes også, at jeg var oppustet en periode. Jeg fandt så ud af, at jeg var laktose intolerant. Det kan være, at du lider af samme intolerance

Larsjensen skrev:Upcomer skrev:Jeg synes også, at jeg var oppustet en periode. Jeg fandt så ud af, at jeg var laktose intolerant. Det kan være, at du lider af samme intolerance
Hvor fra får jeg laktose? Og hvad hjalp dig?

Vesterling skrev:Larsjensen skrev:Upcomer skrev:Jeg synes også, at jeg var oppustet en periode. Jeg fandt så ud af, at jeg var laktose intolerant. Det kan være, at du lider af samme intolerance
Laktose = Mælkesukker.

Larsjensen skrev:Vesterling skrev:Larsjensen skrev:Upcomer skrev:Jeg synes også, at jeg var oppustet en periode. Jeg fandt så ud af, at jeg var laktose intolerant. Det kan være, at du lider af samme intolerance
Laktose = Mælkesukker.
Så umiddeltbart får jeg kun laktose igennem mælk? Kan det virkelig passe det er synderen når jeg maks drikker 0.5 L skummet om dagen?

Larsjensen skrev:Garik: Ved du hvordan jeg kan finde ud af det?

Garik skrev:Larsjensen skrev:Garik: Ved du hvordan jeg kan finde ud af det?
Jeg går ud fra, lægen kan teste dig.
Hvis I andre har noget andet der kan hjælpe så sig meget gerne til 

Garik skrev:Larsjensen skrev:Garik: Ved du hvordan jeg kan finde ud af det?
Jeg går ud fra, lægen kan teste dig.

pumpfmaster skrev:Sådan er det at bulke..!! Kan du ikke tåle at få lidt spæk, så må du cutte og stoppe med at pive!

s0enice skrev:Kunne det være noget APT?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster