Mikael skrev:Jeg må indrømme at der er en noget større forskel end jeg havde regnet med. har du lige spist da du tog billede 1? Er billede 1 sådan det ser ud når du står op om morgenen?
Begge billederne er taget ca. 30 min efter aftensmad

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Mikael skrev:Jeg må indrømme at der er en noget større forskel end jeg havde regnet med. har du lige spist da du tog billede 1? Er billede 1 sådan det ser ud når du står op om morgenen?

Cronfeld skrev:Har det selv sådan. Dog i endnu højere grad end dig synes jeg. Jeg har vænnet mig til bare konstant at gå og suge maven lidt ind. Men følger lige med i tråden :-)

Larsjensen skrev:En af mine venner mente det måske kunne skylles, at jeg får for mange proteiner. (er igang med at få rettet det), men at de bare ligger og rådner i maven? nogen der kan be/afkræfte?

Larsjensen skrev:s0enice skrev:Kunne det være noget APT?
Hvad mener du?

Garik skrev:På det første billede står du fuldstændig afslappet og på nummer to, flexer du - så vil der jo være enorm forskel. Man holder altid et let "opspænd" i sin core (og "opspænd" skal virkelig ikke tages bogstaveligt); ellers falder du jo sammen. Billede et ligner mest af alt, at du nærmest forsøger at få din mave til at se oppustet ud.

Adin skrev:Jeg har det selv på samme måde. Jeg ville nok sige i mit tilfælde at det skyldes et højt dagligt indtag af carbs samt dårlig kropsholdning (ATP). Hvor mange carbs får du om dagen?

s0enice skrev:Larsjensen skrev:s0enice skrev:Kunne det være noget APT?
Hvad mener du?
Anterior Pelvic Tilt.
http://www.bodybuilding.dk/anterior-pelvic-tilt-skal-sluttes-nu-t37135.html
Nu siger jeg ikke, at det er dét, men det ligner til forveksling.
? Og hvis man har det kan man så slet ikke rejse sig lige op? 

Larsjensen skrev:En af mine venner mente det måske kunne skylles, at jeg får for mange proteiner. (er igang med at få rettet det), men at de bare ligger og rådner i maven? nogen der kan be/afkræfte?

Dingo skrev:Larsjensen skrev:En af mine venner mente det måske kunne skylles, at jeg får for mange proteiner. (er igang med at få rettet det), men at de bare ligger og rådner i maven? nogen der kan be/afkræfte?
Der er ikke noget der rådner i maven.
Hvis der er noget der forårsager at bugen spiles op, og det ikke bare er det faktum at du har fyldt mad derned, så er det stort set altid carbs der gør det.
Spiser du mange sukkerholdige fødevarer?

Larsjensen skrev:Dingo skrev:Larsjensen skrev:En af mine venner mente det måske kunne skylles, at jeg får for mange proteiner. (er igang med at få rettet det), men at de bare ligger og rådner i maven? nogen der kan be/afkræfte?
Der er ikke noget der rådner i maven.
Hvis der er noget der forårsager at bugen spiles op, og det ikke bare er det faktum at du har fyldt mad derned, så er det stort set altid carbs der gør det.
Spiser du mange sukkerholdige fødevarer?
Nej det synes jeg ikke jeg gør jeg spiser meget: havregryn, kylling, oksekød, proteinpulver, skyr, grov pasta/ris og brød, grøntsager. Det er det jeg spiser mest

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster