Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsjensen skrev:Hej BB: Jeg får tit bumser i perioder, hvor nogengange kan jeg gå næsten uden nogle og anden gange rimelig slemt. Selvfølgelig spiller proteinpulver en særlig rolle. Jeg synes lidt jeg får det af bodylabs? er det noget i oplever ved dette produkt?
Hvad gør folk for, at mindske dem? jeg vasker huden og bruger en speciel bumsecream, men synes ikke det virker en skid. Hvad gør I?
Har I en speciel cream som faktisk virker ordenligt?

Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.

Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.

Larsjensen skrev:Det kan I måske have ret i, men synes ikke nogle af de ting du nævner virker

Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Det kan I måske have ret i, men synes ikke nogle af de ting du nævner virker
Hvis en behandling med isotretinoin ikke virker, så tror jeg du har et større problem end bumserne. Det er en ret heftig behandling, der rent ud sagt ødelægger dine talgkirtler så de ikke kan producere det talg der er årsagen til bumserne. Har en kammerat der har gennemgået behandlingen, og det virkede super godt for ham. Han var flere gange oppe og få taget blodprøver, fordi det er så kraftigt

WilliamZB skrev:Syntes også selv jeg får en del i de perioder jeg tager proteinpulver, ved dog ikke om det bare er et tilfælde.
er pt. 2 måneder inde i noget accutin behandling, som jeg pt. er meget tilfreds med, har ikke mærket nogen bivirkninger udover tørre læber og kan allerede se gode resultater, så hvis bumserne virkelig irritere dig så tag en snak med din læge - ellers så vask dit ansigt med en mild sæbe og husk at drikke nok vand.

Larsjensen skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Det kan I måske have ret i, men synes ikke nogle af de ting du nævner virker
Hvis en behandling med isotretinoin ikke virker, så tror jeg du har et større problem end bumserne. Det er en ret heftig behandling, der rent ud sagt ødelægger dine talgkirtler så de ikke kan producere det talg der er årsagen til bumserne. Har en kammerat der har gennemgået behandlingen, og det virkede super godt for ham. Han var flere gange oppe og få taget blodprøver, fordi det er så kraftigt
Hold da op. Så misforstod jeg hvad det var, det har jeg ikke fået. Havde han acne eller bare lidt flere bumser end han selv ville have?

Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Nu er det jo ikke fordi at teorien omkring bumser har ændret sig radikalt de sidste 10 år. Hvad der hjalp for 3 år siden, hjælper jo nok også idag. Så vidt jeg ved er produkterne stort set også de samme. Basiron, Clindoxyl og produkter indeholdende isotretinoin.

skr26 skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Nu er det jo ikke fordi at teorien omkring bumser har ændret sig radikalt de sidste 10 år. Hvad der hjalp for 3 år siden, hjælper jo nok også idag. Så vidt jeg ved er produkterne stort set også de samme. Basiron, Clindoxyl og produkter indeholdende isotretinoin.
Så du vurderer simpelthen, at en creme som Basiron der kan købes ved håndkøb er det samme som piller med stoffet isotretinoin, der absolut anvendes som sidste udvej og særligt skal ordineres af en hudlæge?

Mogensen skrev:skr26 skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Så du vurderer simpelthen, at en creme som Basiron der kan købes ved håndkøb er det samme som piller med stoffet isotretinoin, der absolut anvendes som sidste udvej og særligt skal ordineres af en hudlæge?
Nu skriver du da vidst bare for at være på tværs hva ?
Jeg ved jo ikke hvilken form for acne TS har. Acne vulgaris, cyste acne eller en helt tredje. Derfor skrev jeg 3 forskellige produkter, der virker mod forskellige typer. Jeg er udemærket klar over at en behandling med isotretinoin er sidste udvej, det er jo derfor jeg skriver at det er en ret heftig behandling der kræver jævnlige blodprøver !

Mogensen skrev:skr26 skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Jeg ved jo ikke hvilken form for acne TS har. Acne vulgaris, cyste acne eller en helt tredje. Derfor skrev jeg 3 forskellige produkter, der virker mod forskellige typer. Jeg er udemærket klar over at en behandling med isotretinoin er sidste udvej, det er jo derfor jeg skriver at det er en ret heftig behandling der kræver jævnlige blodprøver !

skr26 skrev:Mogensen skrev:skr26 skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Nej, det gjorde du ikke. Du skrev, at så vidt du ved, er produkterne stort set det samme. Det er de ikke, - faktisk ikke engang tilnærmelsesvis.

Larsjensen skrev:Mogensen skrev:skr26 skrev:Mogensen skrev:Larsjensen skrev:Jeg har ikke kunne finde nogle nyere topics om dette.
Jeg har ikke acne. Mine forældre siger det ser helt normalt ud for en teenager, men det genere mig stadig. Vi snakker måske 10-12 små bumser

Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?

Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?

Arnold94 skrev:Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?
Da det er valleproteinen der giver der bumser, vil proteinbarer højst sandsynligt også give dig bumser, der der som regel er valleprotein i proteinbarer.
Men der er så rigelige andre muligheder, så fyr dog noget andet mad ned.. Hamburggerryg eller andet kødpålæg fx

Mogensen skrev:Arnold94 skrev:Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?
Da det er valleproteinen der giver der bumser, vil proteinbarer højst sandsynligt også give dig bumser, der der som regel er valleprotein i proteinbarer.
Men der er så rigelige andre muligheder, så fyr dog noget andet mad ned.. Hamburggerryg eller andet kødpålæg fx
Hvorfor har folk så svært ved at forstå at at valleproteinpulver er protein udvundet af mælk. Det er jo for pokker bare protein. Får man så også bumser af at spise 5 kg hamburgerryg ?

Larsjensen skrev:Mogensen skrev:Arnold94 skrev:Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?
Hvorfor har folk så svært ved at forstå at at valleproteinpulver er protein udvundet af mælk. Det er jo for pokker bare protein. Får man så også bumser af at spise 5 kg hamburgerryg ?
Synes der er mange af mine venner der efter de begynder på proteinpulver igen, at de får mange bumser. Det sker de/jeg starter på det

det var en ren lifesaver da jeg var 18 ;)
Jeks skrev:1. sund kost
2. masser af vand(like 2 liter om dagen)
3. og så denne 'hud kur':
køb følgende:
- sensitive face washer til mænd(kan fås for 50-60 kr. i Føtex)
- biotherm homme aquapower moisturizering (kan fås for de 300kr. hos matas, det virker dyrt men sådan en holder cirka et år)
- basiron 5% creme (købes hos apotektet til de 100-120 kr.)
om aften før du går i seng, så vask dit ansigt med lunkent vand du plasker i hovedet, så tager du en klat af 'face washeren' og vasker dit ansigt, derefter vasker du 'face washeren' af med mere lunkent vand. Så tørre du let dit ansigt med et håndklæde og smøre basiron 5% ind i ansigtet(kinder, panden, næse og hage)
du sover med basironen på og så om morgnen når du står op, vasker du den af med lunkent vand igen, bruger igen 'face washeren' tørre ansigtet let og bruger en klat 'moisturizer' som du smørre ud i hele skærmen og så er du good to go ;)
basiron er ret kraftigt, derfor vil jeg anbefale at bruge 5% og ikke 10, det virker rigtig godt, dog vær opmærksom på at din hud godt kan blive lidt irriteret af den til at starte med, men det går væk efter 2-3 dages brug.
giv denne kur 2-3 uger og jeg er stensikker på at du nok skal se gode resultaterdet var en ren lifesaver da jeg var 18 ;)

Larsjensen skrev:Jeks skrev:1. sund kost
2. masser af vand(like 2 liter om dagen)
3. og så denne 'hud kur':
køb følgende:
- sensitive face washer til mænd(kan fås for 50-60 kr. i Føtex)
- biotherm homme aquapower moisturizering (kan fås for de 300kr. hos matas, det virker dyrt men sådan en holder cirka et år)
- basiron 5% creme (købes hos apotektet til de 100-120 kr.)
om aften før du går i seng, så vask dit ansigt med lunkent vand du plasker i hovedet, så tager du en klat af 'face washeren' og vasker dit ansigt, derefter vasker du 'face washeren' af med mere lunkent vand. Så tørre du let dit ansigt med et håndklæde og smøre basiron 5% ind i ansigtet(kinder, panden, næse og hage)
du sover med basironen på og så om morgnen når du står op, vasker du den af med lunkent vand igen, bruger igen 'face washeren' tørre ansigtet let og bruger en klat 'moisturizer' som du smørre ud i hele skærmen og så er du good to go ;)
basiron er ret kraftigt, derfor vil jeg anbefale at bruge 5% og ikke 10, det virker rigtig godt, dog vær opmærksom på at din hud godt kan blive lidt irriteret af den til at starte med, men det går væk efter 2-3 dages brug.
giv denne kur 2-3 uger og jeg er stensikker på at du nok skal se gode resultaterdet var en ren lifesaver da jeg var 18 ;)
COOL! mange tak jeks!
Produkterne er ikke sådan nogle alt for stærke produkter for huden vel? Er det noget du har fået anbefalet er nogle?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster