Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 750
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 748

Følg bodybuilding.dk på

bumser hjælp

Udskriv emne

Spørgsmål til pleje af kroppen

Tilbage til Kropspleje

Larsjensen skrev:
Mogensen skrev:
Arnold94 skrev:
Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?

Da det er valleproteinen der giver der bumser, vil proteinbarer højst sandsynligt også give dig bumser, der der som regel er valleprotein i proteinbarer.
Men der er så rigelige andre muligheder, så fyr dog noget andet mad ned.. Hamburggerryg eller andet kødpålæg fx :)

Hvorfor har folk så svært ved at forstå at at valleproteinpulver er protein udvundet af mælk. Det er jo for pokker bare protein. Får man så også bumser af at spise 5 kg hamburgerryg ?

Synes der er mange af mine venner der efter de begynder på proteinpulver igen, at de får mange bumser. Det sker de/jeg starter på det :)

Hvis du ikke med sikkerhed ved, at proteinpulver forøger forekomsten af acne vulgaris, så skal du ikke skrive det. Det er sådan broscience starter. Man kan sagtens skrive noget ala "Der er vist noget med, at proteinpulver giver flere bumser, men jeg er overhovedet ikke sikker, så det må du selv lige læse op på". Det er helt fint. Husk på, at der sidder virkelig mange mennesker og læser dine indlæg. Det er derfor vigtigt, at man har sin videnskabelige evidens på plads, før man skriver noget :)

basiron er et glimrende mod acne. Isotretinoin er et wonderdrug x 10, hvis acnen er slem nok.
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Larsjensen skrev:lyder fedt! Det der basiron 5% står der, at det er til akne, men jeg har ikke akne. Kan du også bruges af folk der ikke har akne, men bare nogle bumser som irriterer en? :)

det brugte jeg det til ;) tror hvis man har decideret akne, så er det basiron 10% man skal have fat i

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Jeks skrev:
Larsjensen skrev:lyder fedt! Det der basiron 5% står der, at det er til akne, men jeg har ikke akne. Kan du også bruges af folk der ikke har akne, men bare nogle bumser som irriterer en? :)

det brugte jeg det til ;) tror hvis man har decideret akne, så er det basiron 10% man skal have fat i

Nå okay. så basiron 5% er noget man sagtens kan tage uden bekymringer hvis man ikke har akne?

En anden ting, det der fugtighedscream er det vigtigt det er præcis den? eller er det ligemeget? for familien herhjemme har en masse af noget andet :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog

Larsjensen skrev:
Jeks skrev:

Nå okay. så basiron 5% er noget man sagtens kan tage uden bekymringer hvis man ikke har akne?

En anden ting, det der fugtighedscream er det vigtigt det er præcis den? eller er det ligemeget? for familien herhjemme har en masse af noget andet :)

det er self forskelligt fra person til person på hvordan resultaterne bliver, men basiron er meget populært pga. sin effekt, så prøv det og hvis det irritere eller gøre tingene værre, så stop med at bruge det :)

ye, normal fugtighedscreme er også fint nok, jeg anbefaler den her fordi den virkelig holder huden frisk og bringer den i balance :)

Mange tak for din gode hjælp igen jeks :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

så lidt :) af de råd vil jeg sige at vand helt klart er det bedste. Prøv at køre med kun at drikke vand gennem dagen, intet sodavand, energidrik, juice eller andet. Masser af vand (og så self mælk til gains :D )

Kan anbefale clindoxyl til moderat acne. Det er nemt og uden nævneværdige bivirkninger. Det er receptpligtigt men ikke skrappere end at du kan få recepten over telefonen med lægen. Indeholder, ligesom basiron, benzoylperoxid men dertil også antibiotika.

Jeg ville virkelig ønske at det havde eksisteret dengang min acne var værst.

Du kan i øvrigt drikke alt det sodavand du vil. Der er ikke noget belæg for at sodavand skulle medføre bumser. Om ekstra vandindtag skulle gøre noget ved jeg ikke (men jeg tvivler.)

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Squat: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Acne er en bakterie i hårsækken, så jo sodavand , juice og alt med sukker gør at den lever bedre hvis du spiser det :)
Du kan læse om mange acne produkter, men de virker tit solen ond cirkel da de udtøre og det gør tit at det kan forvare .
Drik vand ellers pift det op med lime, citron eller bcaa med smag. Og så få fat et rense produkt brug morgen og aften og en god creme :)

Troels999 skrev:slettet

:delete: :delete: :delete: :delete: :delete: :delete: :delete: få ham nu bannet mods, han sidder bare og bumper gamle bumse tråde og pusher sit lorte produkt.

hold da op! hvis det irritere dig så meget, så kan jeg vel bare selv slette mit indlæg...

Men nu har jeg et billede af min ryg.. og som sagt, jeg poster endnu et billede senere efter brug af det argan olie om et par uger, hvis det har hjulpet min ryg... hvis ikke så poster jeg at det ikke har hjulpet.
Men det her forum er vel for folk der hjælper hinanden og kommer med råd hvad der hjulpet på ens problemer.. uanset hvad så bliver det vel reklame, for man nævner det produkt man har brugt og som har hjulpet..
Brugeravatar

Troels999 skrev:hold da op! hvis det irritere dig så meget, så kan jeg vel bare selv slette mit indlæg...

Men nu har jeg et billede af min ryg.. og som sagt, jeg poster endnu et billede senere efter brug af det argan olie om et par uger, hvis det har hjulpet min ryg... hvis ikke så poster jeg at det ikke har hjulpet.
Men det her forum er vel for folk der hjælper hinanden og kommer med råd hvad der hjulpet på ens problemer.. uanset hvad så bliver det vel reklame, for man nævner det produkt man har brugt og som har hjulpet..

Du sidder og bumper gamle tråde, bumper alt der har noget med uren hud og strækmærker at gøre, det er pinligt tydeligt du vil pushe et produkt. Du har endda TILFÆLDIGVIS kun været medlem af bb.dk i hvad 3-4 timer nu? Og nu vil du ikke engang poste et billede af den førnævnte be-bumsede ryg du løber rundt med? men om et par uger? når alle har glemt dine posts, og du ikke behoves at holde hvad du lover? give me a break...

Foregående

Tilbage til Kropspleje

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster