Larsjensen skrev:Mogensen skrev:Arnold94 skrev:Larsjensen skrev:Jeg hører til folk sige man får bumser af proteinpulver og kreatin. Gælder det også proteinbare?
Da det er valleproteinen der giver der bumser, vil proteinbarer højst sandsynligt også give dig bumser, der der som regel er valleprotein i proteinbarer.
Men der er så rigelige andre muligheder, så fyr dog noget andet mad ned.. Hamburggerryg eller andet kødpålæg fx
Hvorfor har folk så svært ved at forstå at at valleproteinpulver er protein udvundet af mælk. Det er jo for pokker bare protein. Får man så også bumser af at spise 5 kg hamburgerryg ?
Synes der er mange af mine venner der efter de begynder på proteinpulver igen, at de får mange bumser. Det sker de/jeg starter på det
Hvis du ikke med sikkerhed ved, at proteinpulver forøger forekomsten af acne vulgaris, så skal du ikke skrive det. Det er sådan broscience starter. Man kan sagtens skrive noget ala "Der er vist noget med, at proteinpulver giver flere bumser, men jeg er overhovedet ikke sikker, så det må du selv lige læse op på". Det er helt fint. Husk på, at der sidder virkelig mange mennesker og læser dine indlæg. Det er derfor vigtigt, at man har sin videnskabelige evidens på plads, før man skriver noget

basiron er et glimrende mod acne. Isotretinoin er et wonderdrug x 10, hvis acnen er slem nok.

)