Steve- skrev:Jeg sidder og bliver helt skuffet af at læse denne artikel. En af mine nære venner er top-atlet, løber maraton, træner meget og har virkelig passion for sporten. Når han skal have taget billeder af sin krop poserer han som BB'ere gør. Hvorfor mon han gør det?
Jeg synes virkelig det er synd, det ødelægger det for atleterne. Det svarer til at man fortæller dem, at de i 3. Styrken kun må bruge 75% af deres egentlige potentiale. Meget skuffende
Men jeg har 100% respekt for at de vil adskille sig fra BB og prøver på dette, men måden de adskiller sig fra er bare latterlig i mine øjne

Når man tager billeder af sig selv kan jeg somend godt forstå man vælger traditionelle BB poseringer for her kommer kroppen jo til sin ret. I Fitness sammenhænge er de nye poseringer dog gået for langt ned i nivaeu. Synes slet ikke det giver mening at deltagerne skal holde armene så tæt til kroppen. Og den side-posering er bare så top-fesen som noget kan være det. Der var da rigeligt til forskel på BB og fitness før ?
Vil de virkeligt skabe en så stor forskel fra bb og fitness gennem poseringen
Der er jo også en del forskel på hvor store folk er i taljen fra naturens side, og her er en meget smal talje jo langt foran når man ser på den nye frontposering. For her kan bredde lats ikke kompensere for en bred talje
De bør bare vurdere meget skrappere på størrelsen, længere synes jeg egentligt ikke den sag burde være. Så kommer der sikkert en masse definitionsspørgsmål omkring dette, men der findes forhåbetligt nogle kompetente dommere, og så må det jo bare afgøres demokratisk.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø