Dels er jeg usikker om soc. dem. kan levere det de lover, så som skattestop, ingen boligskat stigning osv. men helt ærligt de danner regering med rad. v. og støtteparti med SF så tror jeg sku ikke de kan forbedre velfærd uden at rykke skatten op, eller kan de
Synes nærmest de går efter samme målgruppe. Må sku indrømme at jeg nok heller vil have venstre når det kommer til økonomi, hvad vil i?
Jeg står dog fast ved at DF måske skulle væk, så der "kunne ske noget mere", eller ikke helt men så bare de ikke stopper for mange gode foreslag.
Det kan godt være at NA for stemmer, men tror næppe de slår DF i den nærme fremtid, så jeg håber at venstre erobrer flere stemmer, og konservative må se at få en politik ikke "kun de rige" er for, men prøve at stjæle.
Eller hvad mener i?, og hvad tror i det bliver til :´)

)
Jeg kan sgu godt forstå de 2500 højtuddannede der 'flygter' fra danmark pga. de høje skatter - jeg ved selv at jeg vil tage en længere videregående uddannelse (eller blive selvstændig) - men bliver jeg tvunget til at betale op til 68% af min indkomst i skat og arbejdsmarkedsbidrag, så flytter jeg garanteret væk fra Danmark.. Det kan jeg simpelthen ikke indfinde mig med..