Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Zenia skrev:Hej BBér..
Her på sitet, der kan man jo som sagt beregne sit totale energiforbrug. Mit ligger på ca. 2600 kcal - Men jeg har også beregnet det på denne site http://www.health-calc.com/diet/energy- ... e-advanced og der er en afvigelse på ca. 900 kcal. Dvs den beregner mit totale energíforbrug til ca. 3500 kcal. Det er jo relativt meget! Jeg har ifølge denne beregner her på sitet ligget på ca. 500-700 over det totale energiforbrug. Og må konkludere at jeg har tabt mig i løbet af en uge. 69,9 - 69,3.
Så det kan vel godt tænkes, at den anden beregner er mere rigtig, hvad med jeres indtag. Passer det ifh. denne her beregner på siden??

Zenia skrev:Hej Poliquin.
Absolut, men det er krævende.. Men nok vejen frem - Det blir nok det ultimaltive sværeste for mig, det er den ting der er mest distruktivt for BF målet... Men tak, man skal jo bare høre det mange gange før man selv handler derefter, desværre

Zenia skrev:Hej BBér..
Her på sitet, der kan man jo som sagt beregne sit totale energiforbrug. Mit ligger på ca. 2600 kcal - Men jeg har også beregnet det på denne site http://www.health-calc.com/diet/energy- ... e-advanced og der er en afvigelse på ca. 900 kcal. Dvs den beregner mit totale energíforbrug til ca. 3500 kcal. Det er jo relativt meget! Jeg har ifølge denne beregner her på sitet ligget på ca. 500-700 over det totale energiforbrug. Og må konkludere at jeg har tabt mig i løbet af en uge. 69,9 - 69,3.
Så det kan vel godt tænkes, at den anden beregner er mere rigtig, hvad med jeres indtag. Passer det ifh. denne her beregner på siden??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster