Tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonJ skrev:Mit trådløse internet logger af nettet med nogle intervaller på omkring 30 min. Det er nok ikke de rette forum at spørge på, men jeg ved vi har en masse kompetente folk på dette forum. Så hvis folk har nogle ideer om hvad der kan være galt, så fyr endelig løs. Jeg har desværre ikke meget forstand på routere, trådløst net, osv..
Tak på forhånd

vQlse skrev:Umiddelbart ved jeg ikke hvad det skyldes, men..
- Prøv at reset routeren (ikke bare slukke og tænde igen), men reset
- Prøv at opdatere firmware
- Check om der tilfældigvis ligger noget oven på routeren som kan blokere for udluftningen. Alt for meget varme vil gøre den ustabil (har oplevet at min mor har lavet det nummer herhjemme)

BOOBS skrev:det gjorde mig også i en periode![]()
men det er højst sandsynligt den forbindelse til routeren som blir sænket af noget i dit hus? det var det jeg fik afvide af en computer mand![]()
prøv at sluk og tænd for routeren evt.

SimonJ skrev:BOOBS skrev:det gjorde mig også i en periode![]()
men det er højst sandsynligt den forbindelse til routeren som blir sænket af noget i dit hus? det var det jeg fik afvide af en computer mand![]()
prøv at sluk og tænd for routeren evt.
Fra min computer til routeren er der ca 5-6 meter kun. Derudover er der kun 1 tynd væk og et stort klædeskab. Men prøver at genstarte den senere, tak for tippet

SimonJ skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan præcist reseter jeg min router? Skal jeg nu til at ligge og rodde med en manualen, eller kan det forklares enkelt?

SimonJ skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan præcist reseter jeg min router? Skal jeg nu til at ligge og rodde med en manualen, eller kan det forklares enkelt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster