Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Det må du gerne

Twinkypinky skrev:Garik skrev:Det må du gerne
Hvordan vender jeg evt. bedst min krop til træning?
Jeg træner 4 gange om ugen nemlig. Skal jeg bare træne de 4 gange om ugen og give den fuld skure og så vil min krop langsomt komme efter det, så jeg ikke har så ondt efter hver træningsdag?

Pind skrev:Twinkypinky skrev:Garik skrev:Det må du gerne
Jeg træner 4 gange om ugen nemlig. Skal jeg bare træne de 4 gange om ugen og give den fuld skure og så vil min krop langsomt komme efter det, så jeg ikke har så ondt efter hver træningsdag?
Ja.. Mild ømhed vil alligevel kunne forekommer fra tid til anden, når man presser dig selv, men jo mere du træner, og jo mere konsistent du er med din træning, des hurtigere går der før du ikke oplever, at du får ømme muskler i dagene efter en træning, som her i starten.

Pind skrev:Måske du skulle læse hvad jeg skriver før du svare?

Who am I skrev:Pind skrev:Twinkypinky skrev:Garik skrev:Det må du gerne
Ja.. Mild ømhed vil alligevel kunne forekommer fra tid til anden, når man presser dig selv, men jo mere du træner, og jo mere konsistent du er med din træning, des hurtigere går der før du ikke oplever, at du får ømme muskler i dagene efter en træning, som her i starten.
Det synes jeg nu ikke rigtigt.
Jeg får kun ømhed hvis jeg begynder på en ny øvelse jeg ikke har lavet før, eller hvis jeg f.eks pga sygdom har været væk fra træningen i en uges tid eller lignende.
Hvis jeg kører min faste rutine så får jeg aldrig ømme muskler lige meget hvor meget jeg presser mig selv.

Pind skrev:Twinkypinky skrev:Garik skrev:Det må du gerne

Belive skrev:Husker du at varme op?
Det er altid en god idé at bygge det langsomt op. Det gør jeg også når jeg går op i vægt. Eks +2,5 kg i forhold til øvelsen sidste gang i 4 sæt af 6 reps. Næste gang 4 x 8 og gangen efter 4 x 10

Twinkypinky skrev:Mild ømhed vil jeg nu ikke kalde det..![]()
Jeg trænede jo ben her i mandags og kørte med 4x10..
Og nu er dre gået tre dage og kan stadig knap nok bevæge mine ben..
Ville det hjælpe hvis jeg satte det ned til 4x5 og så langsomt byggede det op til 4x10?

Pind skrev:Er det virkelig så svært at læse og forstå alm. dansk, eller skriver jeg bare generelt uforståeligt?

Pind skrev:Twinkypinky skrev:Mild ømhed vil jeg nu ikke kalde det..![]()
Jeg trænede jo ben her i mandags og kørte med 4x10..
Og nu er dre gået tre dage og kan stadig knap nok bevæge mine ben..
Ville det hjælpe hvis jeg satte det ned til 4x5 og så langsomt byggede det op til 4x10?
Jeg har aldrig skrevet at det var mild ømhed du havde. Det kommenterede jeg sådan set slet ikke på. Jeg svarede "ja" til dit ja eller nej spørgsmål, og så gav jeg en yderligere information om, at ømhed alligevel ville kunne forekomme selvom man havde vænnet kroppen til at træne.
Er det virkelig så svært at læse og forstå alm. dansk, eller skriver jeg bare generelt uforståeligt?

Belive skrev:Til trådstarter: hvis jeg har virkelige ømme ben efter en hård bendag, så tager jeg ofte 30 min på crosstraineren dagen efter. Det synes jeg, løsner op i musklerne.
God weekend - og god træning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster