Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 650

Følg bodybuilding.dk på

træner jeg for meget?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

jeg træner fullbody tre gange om ugen á 2 timer - nogen gange hver anden dag. Er det for meget? Jeg har haft stor fremgang de seneste måneder, men jeg tror, at jeg er gået lidt i stå (kan man skrumpe en allerede en måned efter, at man sidst har haft fremgang?) Jeg bilder i hvert fald mig selv ind, at jeg har tabt mig lidt :unsure:

Jeg træner 12 øvelser pr. gang, 3 sæt, 6-8 reps.

PLEASE - hjælp mig!!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ballerup

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 177.50
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det kan skyldes store ændringer i din kost mv. Er der sket noget der?

FB 3 gange om ugen er i sig selv ikke for meget, men det kommer selvfølgelig også an på hvor hårdt du træner hver enkelt muskelgruppe. Hvilke 12 øvelser kører du? 3 sæt á 6-8 reps virker fornuftigt nok.

Men hvis du siger du ligefrem har tabt dig, uden at gaine muskelmasse(?) skyldes det højst sandsynligt ændringer i kosten.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

flamingopikken skrev:Det kan skyldes store ændringer i din kost mv. Er der sket noget der?

FB 3 gange om ugen er i sig selv ikke for meget, men det kommer selvfølgelig også an på hvor hårdt du træner hver enkelt muskelgruppe. Hvilke 12 øvelser kører du? 3 sæt á 6-8 reps virker fornuftigt nok.

Men hvis du siger du ligefrem har tabt dig, uden at gaine muskelmasse(?) skyldes det højst sandsynligt ændringer i kosten.

db curls
squat
dødløft
pulldowns
v-barpulldown
side lat. med db
military presses
triceps lying extention
bænkpres
weighted crunch
benløft (hænger frit ned og løfter benene med vægt på anklerne)

Angående kost har jeg nok forsømt mit sundhedsproncip lidt. men der er ikke sket de helt store ændringer. jeg indtager også de 25 g proteinpulver før og efter træning + en banan. har fået at vide at jeg har taget lidt på.
Brugeravatar

Styrkeliste

magnusqular skrev:
flamingopikken skrev:Det kan skyldes store ændringer i din kost mv. Er der sket noget der?

db curls
squat
dødløft
pulldowns
v-barpulldown
side lat. med db
military presses
triceps lying extention
bænkpres
weighted crunch
benløft (hænger frit ned og løfter benene med vægt på anklerne)

Angående kost har jeg nok forsømt mit sundhedsproncip lidt. men der er ikke sket de helt store ændringer. jeg indtager også de 25 g proteinpulver før og efter træning + en banan. har fået at vide at jeg har taget lidt på.

hehe. jeg mener: jeg synes selv mine muskler er blevet lidt mindre, og derudover har jeg muligvis taget lidt på ved sidebenene
Brugeravatar

Styrkeliste

Dit øvelsesvalg ser fint ud (det siger jeg så i håb om, at du ikke kører øvelserne i netop den skrevne rækkefølge :P)

Altså du synes dine muskler er blevet mindre, men du har fået mere fedt på kroppen? Arh, det tvivler jeg på, det er nok bare en visuel "fejl". Du bulker, formoder jeg, og derved kan du godt få lidt fedt på sidebenene også, men så burde dine muskler bestemt ikke blive mindre, især ikke hvis du træner regelmæssigt. I øvrigt tror jeg ikke man reelt kan se at ens muskler er blevet mindre blot efter 1 mdr.

Hvis det ikke bare er en indbildning, så ved jeg virkelig ikke hvad der er galt :)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Din KOST betyder ALT. Hvis du ikke er i kalorieoverskud så tager du ikke på ligemeget hvor hårdt du træner. Og får du ikke nok protein så kan du ikke tage muskelmasse på selvom du er i kalorieoverskud - så fortæl os lidt om din kost !
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00

Jeg spiser sjældent slik mellem måltiderne. kun i weekenden :D . prøver at holde mig fra de hurtige kulhydrater. spiser meget - rigtig meget faktisk. jeg stopper ikke før jeg er 100% mæt. desuden spiser jeg meget salat. og jeg har som regel gulerødder, tomater eller agurk at gøre godt med mellem de 3 store. har lige spist en dåse tun på nogenlunde tom mave. bagefter fik jeg 3 boller med smør og syltetøj (ikke godt nok, men undskylder med, at kulhydrat åbner for cellerne så proteinen bliver udnyttet bedst(?)) til forkost fik jeg kartofler og salat.

Læste i den nye artikel, at kroppen har sværere ved at bruge overskyden energi til muskler frem for at blive til fedt efter et energioverskud på 4 mdr. og jeg har trænet i 5. hvis jeg ikke har misforstået det, hvad gør jeg så for at undgå det? kardio-træning eller færre kalorier?
Brugeravatar

Styrkeliste

Drop slikket :wink:

Man får nødvendigvis ikke noget ud af at spise sig mæt... Hvis du spiser dig mæt 3 gange på en dag (morgen, middag, aften) så er det ikke helt optimalt, spis "jævnt" over hele dagen 6 måltider anbefalt!

Boller med smør og syltetøj, smager sikkert udemærket, men ikke perfekt for dig hvis du vil gaine muskler... skift det ud med grovt rugbrød og æg!

Kartofler og salat lyder heller ikke helt fuldendt.. hvor blev kyllingen af etc... :)

Tror generelt det er protein du mangler gennem dagen... og ikke store måltider hvor du spiser dig fuldstændig propfyldt... men fordel det ud over hele dagen. :wink:

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

There is no suck thing as ovetraining - only to little sleep and food.

Men for at svare, så prøv at spise endnu mere :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster