Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:vingerne er noget af det vigtigste synes jeg. Det er da for fedt når de begynder at vokse og du får en bred ryg, og en v formet krop set bagfra.
Og hvis du ikke træner ryggen og det, så vil du få en både asymetrisk krop, og en dårlig holdning..

pullupman skrev:Illisher skrev:vingerne er noget af det vigtigste synes jeg. Det er da for fedt når de begynder at vokse og du får en bred ryg, og en v formet krop set bagfra.
Og hvis du ikke træner ryggen og det, så vil du få en både asymetrisk krop, og en dårlig holdning..
Mit problem er, at min ryg er for stor. Ville ønske jeg havde et bryst, der matchede ryggen.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Illisher skrev:Normalt dækker man ryggen meget godt med pullups, bent over rows og dødløft.
Men vil du kun køre en øvelse fordi dine muskler er blevet alt for store og di ødelægger dine t-shirts når du spænder så kan du godt nøjes med en enkelt. Så vælger du abre dne øvelser du bedst kan lide. pullups/chinups/rows/ect...

adel skrev:Illisher skrev:Normalt dækker man ryggen meget godt med pullups, bent over rows og dødløft.
Men vil du kun køre en øvelse fordi dine muskler er blevet alt for store og di ødelægger dine t-shirts når du spænder så kan du godt nøjes med en enkelt. Så vælger du abre dne øvelser du bedst kan lide. pullups/chinups/rows/ect...
hehe nu er det ikke sådan at jeg er blevet for stor, men troede bare ikke at vingerne havde så stor betydning for at få v-formen ved ryggen, men til hensyn til øvelserne så er der også nogen der bruger multi maskinen hvor man trækker stangen til brystet, er det en god øvelse eller foretrækker i heller pullups og i hvilket træningsdag skal jeg træne dem.
mit træningsprogram 2-split program
Dag 1: Bryst/skulder/triceps
Dag 2: Ben/ryg/biceps/mave ( køre ikke i denne her rækkefølge)

5teensig skrev:Topicstarter bør lige få dette at vide: "vinger"= ryg, så du træner allerede "vingerne" når du træner ryggen

Schaffer skrev:Jeg synes Yates Row går rigtig godt i mine vinger

stenb skrev:Schaffer skrev:Jeg synes Yates Row går rigtig godt i mine vinger
Har du evt link til denne øvelse?

Illisher skrev:stenb skrev:Schaffer skrev:Jeg synes Yates Row går rigtig godt i mine vinger
Har du evt link til denne øvelse?
lur mig om, det ikke lige er muligt at google den ;D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster