Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:Ja, det kan du sagtens. Du skal dog sørge for at spise igennem mellem de to pas, ellers bliver den sidste træning nok en ret energiforladt omgang!
Henriksen: Så du mener ikke, at f.eks. pro VL'ere træner hårdt nok?

Lithium skrev:Freshprince skrev:OkeyDet vil jeg lige have i mente.
Men kan man godt uden det går ud over effekten?
det kommer an på:
Dit erfaringsniveau, din konditionering, din kost og dit samlede program og hvad du har kørt forud
Jeg vurderer at det ingen effekt styrke eller hypertrofi-mæssigt vil gøre for en på dit niveau - Sandsynligheden for at du ikke kan planlægge det korrekt eller at du simpelthen ikke kan holde til det overskygger langt den minimale effekt du ville kunne få ud af at planlægge det minutiøst og effektivt

Lithium skrev:
Hvis ikke du har trænet seriøst er din erfaring også derefter, hvilket dit hjemmelavede program også bærer præg af.
Jeg synes du skulle tage at læse nogle af de glimrende artikler om træning der er her på siden - der er også masser af forslag til langt mere optimale rutiner end det du præsenterer her (og ingen af dem indebærer 2 vægt-træningspas om dagen)
Men hvis du virkelig vil træne 2 gange om dagen kan det selvfølgelig også godt lade sig gøre, men forskellen i udbytte vil være absolut minimal for en person på dit niveau. Det vil langt bedre kunne betale sig at fokusere på 1 gang effektiv træning pr. dag og så ellers få styr på de mange andre faktorer som spiller ind på fremgang.

Lithium skrev:Freshprince skrev:Hvis jeg laver styrketræning om morgen og så cardio om aftenen f.eks. ville det gøre noget?
Det vil være en rigtig god ide at adskille styrketræning og cardio som du gør der - husk også at holde fri 1 dag eller 2 om ugen
Hvis du træner for at blive maximalt stor eller maximalt stærk skal du iøvrigt også passe på med at overdrive cardioen - bare tag nogle korte pas - det er helt fint

Henriksen skrev:krang skrev:Ja, det kan du sagtens. Du skal dog sørge for at spise igennem mellem de to pas, ellers bliver den sidste træning nok en ret energiforladt omgang!
Henriksen: Så du mener ikke, at f.eks. pro VL'ere træner hårdt nok?
Er der forskel på en pro vægt løfter iforhold til en person på 80 kg der bænker 90 ?

Freshprince skrev:Hey BB'er
Jeg har et lille spørgsmål som i måske kan hjælpe med.
Må jeg f.eks. træne om morgen og så om aftenen? og kan man godt træne det samme morgen og aften uden det går ud over effekten af træningen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster