Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Du kan ikke omdanne dit fedt til muskler, hvis det er det du går og tror/håber.
Du kan sagtens blive stærkere, men for at øge din muskelmasse vil du skulle lægge i energioverskud. Plain and simple.

Pind skrev:Hvad er det du vil have udpenslet? At myten om at man kan omdanne fedt til muskler er falsk?

Pind skrev:Hvad er det du vil have udpenslet? At myten om at man ikke kan omdanne fedt til muskler er falsk?
har du en artikel eller noget jeg kan læse om det eller kan du give mig en forklaring jeg kan forstå?
Tobias Boll skrev:Pind skrev:Hvad er det du vil have udpenslet? At myten om at man ikke kan omdanne fedt til muskler er falsk?
Ja ligepræcishar du en artikel eller noget jeg kan læse om det eller kan du give mig en forklaring jeg kan forstå?

Miro skrev:Tak for svarene ^^!
Er ikke ude efter noget gyldent svar, men kunne godt tænke mig at vide hvad jeg kan 'forvente'. Altså hvis vi siger jeg træner i et år, hvor jeg ligger i samme vægtklasse, men har en fedt% på ca 15. Hvad kan jeg så forvente af træningen? Ingenting?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster