Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

quss skrev:Hej BB!
Alder: 17, (18 om et måneds tid)
Træner: FitnessWorld, Frederikssund og Forum
Højde: 187-88
Vægt: 74
Træningserfaring: 1.5 år
I uge 42, var jeg ude for et lille uheld, hvor jeg blev overfaldet, hvor det gik rigtig galt. Da jeg var kommet mig, havde jeg ikke lysten til at træne mere, men nu i uge SYV, er jeg klar igen!
Fra januar sidste år, til jeg blev slået ned, havde jeg taget ca. 5 kg på og vejede 76, hvilket så betyder at jeg har tabt mig to kg, efter jeg blev overfaldet.
Jeg har en bøtte kreatin stående herhjemme og har lige bestilt proteinpulver hjem, til at komme igang på.
Så nu vil jeg spørger jer, om hvordan i mener man skal starte ud med træningen efter en pause så lang og hvilke øvelser der ville være gode.
I må også gerne komme med jeres måde på, hvordan man hurtigst tager på og bliver 'stor og pumpet' hurtigst, så jeg kan nå det inden sommerferien TAK!

asdf skrev:quss skrev:Hej BB!
Alder: 17, (18 om et måneds tid)
Træner: FitnessWorld, Frederikssund og Forum
Højde: 187-88
Vægt: 74
Træningserfaring: 1.5 år
I uge 42, var jeg ude for et lille uheld, hvor jeg blev overfaldet, hvor det gik rigtig galt. Da jeg var kommet mig, havde jeg ikke lysten til at træne mere, men nu i uge SYV, er jeg klar igen!
Fra januar sidste år, til jeg blev slået ned, havde jeg taget ca. 5 kg på og vejede 76, hvilket så betyder at jeg har tabt mig to kg, efter jeg blev overfaldet.
Jeg har en bøtte kreatin stående herhjemme og har lige bestilt proteinpulver hjem, til at komme igang på.
Så nu vil jeg spørger jer, om hvordan i mener man skal starte ud med træningen efter en pause så lang og hvilke øvelser der ville være gode.
I må også gerne komme med jeres måde på, hvordan man hurtigst tager på og bliver 'stor og pumpet' hurtigst, så jeg kan nå det inden sommerferien TAK!
For det første er kreatin og proteinpulver ligegyldigt hvis der ikke er styr på din rigtige kost.. Du skal træne på samme måde som du gjorde før, tunge øvelser..
For det andet kan du ikke blive stor og pumpet hurtigt.. Det tager 5 - 10 år bare at blive lidt stor, hvis man altså overhovedet har genetikken med sig.. På de 4 måneder der er til sommerferien kan du aller aller højest at nå at gaine 1 - 2 kg muskelmasse og det er vel at mærke hvis du har styr på alt der hedder træning, kost og søvn.

asdf skrev:Jeg synes du skal træne en masse tunge basisøvelser, ligge 500kcal i overskud, få 2g protein pr kropskg, passe din sengetider og droppe alkohol, så er du i hvert fald rigtig godt på vej.
Du kan evt starte med et fullbody.
Squat
Benpress
Dødløft
Bent over rows
Bænkpress
Flyes
Military press
Side lateral raises
Close grip bænkpress
Hammer curls

thaden skrev:Om du så vejede 80 og havde den højde du har, ville du jo ikke være fed eller lignende til sommer..
Jeg ville anbefale back to basics, og når du kan tage alle reps i alle sæt, så stige i de øvelser hvor du kan. Og så når du engang kan tage alle reps og sæt, stiger du igen.

quss skrev:thaden skrev:Om du så vejede 80 og havde den højde du har, ville du jo ikke være fed eller lignende til sommer..
Jeg ville anbefale back to basics, og når du kan tage alle reps i alle sæt, så stige i de øvelser hvor du kan. Og så når du engang kan tage alle reps og sæt, stiger du igen.
Ja, du har ret i det med vægten. Men jeg ønsker bare at få et lidt større bryst, bred ryg, flotte arme osv. Så jeg håber jeg kan nå det!
- Held og lykke med det!
thaden skrev:quss skrev:thaden skrev:Om du så vejede 80 og havde den højde du har, ville du jo ikke være fed eller lignende til sommer..
Ja, du har ret i det med vægten. Men jeg ønsker bare at få et lidt større bryst, bred ryg, flotte arme osv. Så jeg håber jeg kan nå det!
Som de andre har nævnt, er det begrænset hvad ud kan nå at bygge på, på kun 4 måneder. Det er en lang og hård process, og hvis du vil have hurtige resultater clean, så tror jeg også det kræver lidt radikal ændringer, og som 17-18årig, tror jeg det bliver svært at sige nej til de sociale arrangementer, alkohol, en meget strikt diæt som dine forældre nok undrer sig over, meeen, du kan godt nå at få lidt bygget på- Held og lykke med det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster