Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 880
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 878

Følg bodybuilding.dk på

Træningen går i stå, hvordan kommer jeg videre?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har trænet omkring 2år, men kun 6 mdr seriøst. Nu har jeg været på ferie i 14dage, hvor jeg fik trænet dernede - men inden det har jeg været på studieuge = 5dages druktur.

Arbejder pt. fuldtid 45-50 timer om ugen, men har alligevel fået trænet et par aftener.
Har stadig doms efter tirsdag aftenens træning.

Jeg vil gerne bulke i omkring 1 års tid, og meget gerne så seriøst at jeg kan se fremskridt - da jeg ellers bare går død i det.

Jeg har trænet 5x5-92.5kg bænk, men det kan jeg ikke helt gøre mere - og så bliver jeg skuffet og vred. Hvis jeg ikke træner meget seriøst, får nok protein og nok mad generelt - så sker der absolut intet tværtimod.

Jeg flytter nu til Århus hvor jeg er tirsdag-fredag/lørdag, og søndag-mandag hjemme.

Jeg har masser af kosttilskud. Proteinbare, Whey80, Kassein protein.

Hvad gør jeg for at kunne se nogle resultater vedvarende? Færdigpakket opskrift fra en erfaren bruger modtages med stor glæde :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Jamen som du selv skriver, så kræver det seriøst træning, protein og masser af sund og god mad. Det er vejen frem. Nogen folk vokser nærmest af at kigge på håndvægte og andre må kæmpe hårdere for det - og du tilsyneladende en af dem ifølge dit indlæg.

Det er ikke nogen "let" vej frem, du kender jo selv vejen, og det virker på dig, når du endelig gør det, så fortsæt med den "sunde" livsstil, så skal det nok komme :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Galleri: Intet galleri

Du mangler nok tydeligvis motivationen. Find dig et godt træningscenter i Århus, med masser af træningsmuligheder, og hvor der kommer nogle mennesker du kan holde ud at være i nærheden af.
Du kunne jo snildt træne Tirsdag, Onsdag og Fredag, Lørdag og så holde fri i weekenden når du er hjemme.

Tips til motivation:
- Få dig en træningsmakker som er ligeså seriøs som dig selv.
- Fastlæg nogle dage hvor du altid træner, så det ikke bliver for løst.
- Få dig et godt program som er spændende og som giver resultater. Et kedeligt, monotomt program dræber din motivation selvom det er effektivt.
- Visualisér dine mål med træningen, og tænk på det hver gang du træner. Det giver et godt drive! Mange sportsfolk forestiller sig selv hvordan de løber over målstregen som nr. 1.
- Find dig et godt center med forskellige træningsmuligheder. Så kan du altid variere din træning hvis du er ved at gå død.
- Lad være med at fokusere på at du langt fra dit mål, det gør dig bare irriteret og vred over din ydeevne. Tænk på at du nærmer dig målet istedet.

Håber det kan bruges! Og som Asbjørn Riis siger: Hold dig i form, spis sundt og tro på dig selv! Yeaaah!
Billede
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Topform Motionscenter - Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog

Det som ville virke bedst er selvfølgelig en træningsmakker som er lige så seriøs som mig selv - men det finder jeg nok desværre ikke.

Overvejer også et nyt program.

Nogen som kan fremstille et program med de dage som blev foreslået?
Brugeravatar

Styrkeliste

Yaa skrev:Det som ville virke bedst er selvfølgelig en træningsmakker som er lige så seriøs som mig selv - men det finder jeg nok desværre ikke.

Overvejer også et nyt program.

Nogen som kan fremstille et program med de dage som blev foreslået?

Hvis du er så seriøs burde det sq ik være noget problem at slæbe sig selv afsted hver gang.

Nye programmer og forskellige sæt-antal/rep-antal kan altid farve hverdagen lidt :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg er meget seriøs, men har ikke mødt den rigtige træningspartner endnu. Hvis jeg møder en som er mere seriøs end jeg selv - jamen så ændrer jeg mig bare.

Jeg mangler en som kan presse mig lidt ekstra, som jeg altid gør ved andre.

Et nyt program fra en herinde ville være super!

Har en ven som træner ret seriøst, han træner 3x10 - og mener at det er mere BB og vil få mig til at vokse mere, så det prøver nok i bænkpres.
Brugeravatar

Styrkeliste

"if u fail to plan, ure planning to fail" :wink:

Så planlæg hvornår du træner og afgiv tid til det, og så fastlagt et godt fullbody program som hverken er for hårdt eller for nemt, og fastlæg en fast progression - SÅ SKAL resultaterne også nok komme, hvis kosten bare er nogenlunde..

zjadoe skrev:Du mangler nok tydeligvis motivationen. Find dig et godt træningscenter i Århus, med masser af træningsmuligheder, og hvor der kommer nogle mennesker du kan holde ud at være i nærheden af.
Du kunne jo snildt træne Tirsdag, Onsdag og Fredag, Lørdag og så holde fri i weekenden når du er hjemme.

Tips til motivation:
- Få dig en træningsmakker som er ligeså seriøs som dig selv.
- Fastlæg nogle dage hvor du altid træner, så det ikke bliver for løst.
- Få dig et godt program som er spændende og som giver resultater. Et kedeligt, monotomt program dræber din motivation selvom det er effektivt.
- Visualisér dine mål med træningen, og tænk på det hver gang du træner. Det giver et godt drive! Mange sportsfolk forestiller sig selv hvordan de løber over målstregen som nr. 1.
- Find dig et godt center med forskellige træningsmuligheder. Så kan du altid variere din træning hvis du er ved at gå død.
- Lad være med at fokusere på at du langt fra dit mål, det gør dig bare irriteret og vred over din ydeevne. Tænk på at du nærmer dig målet istedet.

Håber det kan bruges! Og som Asbjørn Riis siger: Hold dig i form, spis sundt og tro på dig selv! Yeaaah!
Billede

PS: Der er jo de få heldige personer som har den unikke fordel at træne sammen med Bjørnen :twisted:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Mikkel leicht skrev:PS: Der er jo de få heldige personer som har den unikke fordel at træne sammen med Bjørnen :twisted:

Der bliver lagt alvorligt pres på hvis du ikke møder op til træning eller hvad mikkel? :) - du bliver måske lige frem hentet?
Brugeravatar
EliteTeam

Andersbr skrev:
Mikkel leicht skrev:PS: Der er jo de få heldige personer som har den unikke fordel at træne sammen med Bjørnen :twisted:

Der bliver lagt alvorligt pres på hvis du ikke møder op til træning eller hvad mikkel? :) - du bliver måske lige frem hentet?

argh bliver ikke hentet, meeen for altid af vide hvis jeg ikke har været der :lol:

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Mikkel leicht skrev:
Andersbr skrev:

argh bliver ikke hentet, meeen for altid af vide hvis jeg ikke har været der :lol:

hehe perfekt, det gider man jo ikke at høre på :P :8
Brugeravatar
EliteTeam

Mikkel leicht skrev:
Andersbr skrev:

Bliver du så lagt i en solid benlås til du lover aldrig at misse en træning igen? :D

Geografisk sted: Aalborg

Kostplan: Vis kostplan

hulck skrev:
Mikkel leicht skrev:
Andersbr skrev:

Bliver du så lagt i en solid benlås til du lover aldrig at misse en træning igen? :D

Klart nok :D

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste