alt efter hvad du har skrevet så ser det ud som om at du er rimelig ny i bodybuilding(no offence).
For det første så synes jeg ingen skal træne efter de professionelle(freaks) som ikke nok med at de i forvejen har lang erfaring med træning(6-7+)men de tager samtidig også steorider(størstedelen. Derfor vil en normal person(specielt en nybegynder) ikke få gode resultater hvis han gik i kast med sådan et program. Hvis du absolut, og jeg mener
absolut vil træne som de kendte, jamen så få dig et fundament først. Altå få dig noget grundlæggende erfaring og viden.
Læs evt artiklerne her.
Så kunne du evt starte på et fundament program fra TJ.
Jeg synes dog du skulle starte med programmet fra fase 2 med det samme. Så vil du nok kunne se resultater inden længe. Ang. fase 1 så er det unødvendig i de fleste af vores tilfælde så det er spild af din tid.(Bemærk det er blot min mening)
Programmet finder du herinde
http://(link slettet)/vis_artikel.php?id=31&Fundament_træning_for_begyndere
i tilfælde linket blir slettet så poster jeg lige programmet nedenunder dog har jeg lavet nogle rettelser som jeg synes er passende.
Mandag
Back Squat 5 sæt x 5 reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Militær pres 5 sæt x 5 reps
Mave m. Belastning 3 sæt x 10 reps
Onsdag
Dødløft 5 sæt x 5 reps
Bent Over Barbell Rows (m. reverse grip) 5 sæt x 5 reps
Reverse Grip Chin Ups 5 sæt x 5 reps(Er du ikke stærk nok,så synes jeg du skulle skifte det ud med nakke som jeg synes der mangler her, evt Barbell shrugs eller måske pull ups/pull overs eller lat pull down.
Fredag
Back Squat 5 sæt x 5 reps
Incline bænkpres 5 sæt x 5 reps
Dips 5 sæt x 5 reps(Er du igen ikke stærk nok, så synes jeg du skulle tage noget fransk pres eller noget andet.)