Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fossie skrev:Hej Alle
Da jeg ind imellem er i Kbh (Bor i Jylland) i forbindelse med mit arbejde, og ofte i flere dage af gangen, kunne jeg godt tænke mig at finde et træningscenter omkring Kbh hvor de har f.eks. en klippekort ordning (uden at blive helt flået).
Kender I til noget?
Jeg kræver intet, skal blot bruge nogle vægte og lidt maskiner, synes bare ikke lige at multimaskinen på Scandic-hotellet helt opfylder kravet.
P.S. Jeg træner til dagligt i et lokalt træningscenter og har et stykke til en af de store kæder.

Fossie skrev:Jamen jeg vil ikke binde mig i en uge, er ofte i Kbh, 1-2-3 dage af gangen, så et klippekort ville være perfekt, men det findes måske ikke....?
Ja de 40 kr det er bestemt en mulighed, vil absolut ikke betale mere end 40 kr. pr. træning, håber da på et klippekort til 250-300 kr, men det der er jeg måske for optimistisk.....!

Fossie skrev:Det er også ok, men er der slet ikke nogen centre der har sådan en ordning?
Har set nogen hvor man kan træne en dag for 99,- men det er lige i overkanten synes jeg.

Fossie skrev:Det er også ok, men er der slet ikke nogen centre der har sådan en ordning?
Har set nogen hvor man kan træne en dag for 99,- men det er lige i overkanten synes jeg.

Fossie skrev:Sorry, ja det lyder bestemt ok.
Men jeg kan intet finde på Google om dem, hvor ligger det/de osv?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster