Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Træningscenter?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Godaften d' herre.

Som jeg tidligere har nævnt her på boardet - kæmper jeg alt for at komme igang med seriøst træning. Jeg har et par småting, som skal løses - så skulle jeg være på det rette spor..

På nuværende tidspunkt bor jeg i Kolding, har 1 år tilbage af mit studie - derefter var min plan at flytte til en større by, hvor der er muligheder for at søge kompetente trænere.. Som sagt, i Kolding har vi ingen muligheder, her er der kun standarde kæder som (fitnessdk, one, world). Så derfor har jeg studeret en del læsning omkring bodybuilding - for at skabe et fundament.. Jeg har langt vej endnu - der er rigtig mange ting jeg gerne vil vide mere om, og det kræver en masse læsestof - hvilket jeg også er villig til. Mht. teknikken i flerledsøvelser/basisøvelser - vil jeg nok sige det der jeg står svagest, specielt i bænkpres, squat, dødløft. En stor grund er: Min mangel på smidigheden, jeg har en meget stiv underkrop/bagkæde.

Hvis nogen af jer har lyst til at kommentere det her - hvilke råd kunne i så give mig? :)

Det skal i øvrigt siges, jeg har snakket lidt med "Mussetrussen" som træner i Holstebro på nuværende tidspunkt. Vi fik en kort snak - havde et par enkelte spørgsmål, jeg ønsket nogle svar på. Han lyder til at være en mand, med megen forståelse på bodybuilding/kost. Det jeg fandt interessant ved mussetrussen - Er den måde han behandler folk på, han virker til at være en varm person, som er i den grad imødekommende for alle slags - og ikke nok med det, så går han helt i dybden på dig, angående den hjælp du søger.

Hvad kunne i ellers fortælle mig, hvad jeg har af muligheder - Helst på Jylland :-)

Mvh Thomas

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hanzilicious skrev:Det skal i øvrigt siges, jeg har snakket lidt med "Mussetrussen" som træner i Holstebro på nuværende tidspunkt. Vi fik en kort snak - havde et par enkelte spørgsmål, jeg ønsket nogle svar på. Han lyder til at være en mand, med megen forståelse på bodybuilding/kost. Det jeg fandt interessant ved mussetrussen - Er den måde han behandler folk på, han virker til at være en varm person, som er i den grad imødekommende for alle slags - og ikke nok med det, så går han helt i dybden på dig, angående den hjælp du søger.

Mvh Thomas

Lav en aftale med ham hvor han hjælper dig fast og du giver ham en rimelig sum skilling for hans arbejde.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

SandyFrink skrev:
hanzilicious skrev:Det skal i øvrigt siges, jeg har snakket lidt med "Mussetrussen" som træner i Holstebro på nuværende tidspunkt. Vi fik en kort snak - havde et par enkelte spørgsmål, jeg ønsket nogle svar på. Han lyder til at være en mand, med megen forståelse på bodybuilding/kost. Det jeg fandt interessant ved mussetrussen - Er den måde han behandler folk på, han virker til at være en varm person, som er i den grad imødekommende for alle slags - og ikke nok med det, så går han helt i dybden på dig, angående den hjælp du søger.

Mvh Thomas

Lav en aftale med ham hvor han hjælper dig fast og du giver ham en rimelig sum skilling for hans arbejde.

Kan du stå inde for ham? Her tænker jeg hans viden indenfor bb/kost - ved manden hvad han snakker om, når han snakker bb og ernæring? Vil han kunne give den rette hjælp, mht. teknikken i øvelserne, specielt , bænkpres, dødløft og squat..?
Jeg tror selvf. du kan stå inde for ham, ellers vil du ikke komme med den kommentar - jeg ville nok være sikker i min sag, før jeg smider penge i det.. :)

Mussetrussen har hjulpet mig med dødløft og squat og jeg synes bestemt det var pengene værd.
Efter jeg har læst hans log, virker han endnu mere kompetent.
Brugeravatar

Geografisk sted: 6800, Varde

morgenhaar skrev:Mussetrussen har hjulpet mig med dødløft og squat og jeg synes bestemt det var pengene værd.

viewtopic.php?f=21&t=19741&start=2520

Jep, tjek hans log ud, hvis du vil overbevises :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Mussetrussen!!! Næst efter StefanM er han nok BB.dk mest usympatiske person!!! Jeg ville holde mig væk! :hihi:

Geografisk sted: Faaborg

morgenhaar skrev:Mussetrussen har hjulpet mig med dødløft og squat og jeg synes bestemt det var pengene værd.

Var det en times træning du tog?
Føler du selv, du fik den rigtige teknik - og kan du selv arbejde med det nu?

hanzilicious skrev:

Ja det tog ca 1 time, ja det det føles rigtig og det er en fast del af mit program nu.
Brugeravatar

Geografisk sted: 6800, Varde

morgenhaar skrev:
hanzilicious skrev:

Ja det tog ca 1 time, ja det det føles rigtig og det er en fast del af mit program nu.

:thumpup:

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster