Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hanzilicious skrev:håndvægte har vi til 30kg der ligger flere grunde i valget..
Squatrack har vi naturligvis også..

Marcus skrev:hanzilicious skrev:håndvægte har vi til 30kg der ligger flere grunde i valget..
Okay, så tror jeg ikke fitness one er et sted for mig

Aagi-e skrev:Arbejder du der hanzi eller træner du der bare?

hanzilicious skrev:Marcus skrev:hanzilicious skrev:håndvægte har vi til 30kg der ligger flere grunde i valget..
Okay, så tror jeg ikke fitness one er et sted for mig
Hvorfor tror du ikke det?
Fitness one er stedet for alle personer, vi har enorme store mennesker heroppe som fint kan klare 30kg's håndvægte.. (så forstår ikke hvorfor stedet ikke er for dig?)

Copah skrev:Der er kun lort i Kolding..
Hvis du vil have store håndvægte så tag op i KIF Motion der har de fra 0-40kg + et sæt 50kg. Desværre er alt andet end lige deres håndvægte ikke ret godt.
FitnessOne er fint nok. Jeg fik en del klager over mit tidsforbrug ved bænken og squatracket, og så har de kun håndvægte til 30kilo.
FitnessWorld er imo bedst. To squatracks, to bænke, to incline bænke og 36kg håndvægte.

hanzilicious skrev:Hej mester jeg er selv fra Kolding og træner pt. i Fitness One hvilket jeg er meget glad for, god stemning i blandt alle folk deroppe, plus alle jeg har stødt ind er hjælpsomme..
Så jeg vil klart anbefale fitness one, også det billigste sted pt. i kolding, plus det har alt.. :-)

Copah skrev:Der er kun lort i Kolding..
Hvis du vil have store håndvægte så tag op i KIF Motion der har de fra 0-40kg + et sæt 50kg. Desværre er alt andet end lige deres håndvægte ikke ret godt.
FitnessOne er fint nok. Jeg fik en del klager over mit tidsforbrug ved bænken og squatracket, og så har de kun håndvægte til 30kilo.
FitnessWorld er imo bedst. To squatracks, to bænke, to incline bænke og 36kg håndvægte.

hanzilicious skrev:Fitness one er stedet for alle personer, vi har enorme store mennesker heroppe som fint kan klare 30kg's håndvægte.. (så forstår ikke hvorfor stedet ikke er for dig?)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster