marlo skrev:Hey
Jeg er lige flyttet til Næstved for noget tid siden, og har der igennem miste min træningspartner. Dette har resulteret i, at min træne de sidste 10måneder er blevet stærkt forsømt, da jeg ikke kan tage mig sammen, til at komme nok i træningscenteret alene. Defor ville jeg hører om der var nogen der bodede i Næstved, som trænede i Scala Centre, og som også manglede en træningspartner. Jeg kunne godt tænke mig at træne seriøst, men mangler en til at hjælpe mig med mitivartionen på de dårlige dage. Selve mit mål er at øge min styrke og masse, så meget som det nu engang er muligt
Jeg er ligeglad med hvor gammel personen er, bare vedkommende er frisk på at træne en 4-6 gange om ugen. Selv er jeg 23 år.
Jeg vil anbefale dig at melde dig ud af Scala og melde dig ind i HGVS:
http://hgvs.dk/ Hvis Scala minder om et hvilken som helst andet kommercielt center, jeg har været i, vil en vægtløftning- og styreløftklub klart være at foretrække ift. både pris, udstyr, atmosfære og instruktionskvalitet.
Klubben er tilpas lille til, at du kan nå at lære navnene på alle dem, der træner der fast - og alle er yderst hjælpsomme og imødekommende. Der er generelt en fed og opmuntrende atmosfære, så hvis motivation er problemet, kan jeg ikke komme i tanker om et bedre sted.
Hvis du alligevel vil have én fast træningspartner, kan du sikkert finde en blandt dem, du taler bedst med dernede.
Men hvis du ikke tror på mig om, at det er en fed klub så snak evt. med Lithium om det... eller hør på Mzg:
Mzg skrev:HG Vægtløftning og Styrkeløft http://hgvs.dk/En superfed og hyggelig klub i Næstved
Der er både eleiko skiver af gummi og af metal - dvs. både til vægtløftning og styrkeløft!
Der er også plads til den almene motionist, men klubben tiltrækker for det meste folk der elsker den stemning der er og det hardcore miljø. Alle hjælper hinanden, både med teknik og med at give god og højlydt opbakning, når der skal løftes tungt!
Ydermere har vi sauna på bestemte tidspunkter
Vi har racks til squat og bænkpres, standere til opadstød/pushpress, håndvægte, eleikostænger og meget mere
Og så koster det kun 150 kr om måneden at være medlem!
Styrkeløftere, vægtløftere, bodybuildere og andre der bare vil træne er alle velkomne i HG

DSCN1744.JPG
DSCN1741.JPG
DSCN1743.JPG