Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

VildeN^ skrev:Overordnede træningsprogram:
Uge 1&2: 1 Sæt - á 15 gentagelser
Uge 3&4: 2 Sæt - á 10 gentagelser
Uge 5&6: 3 sæt - á 8 gentagelser
Uge 7&8: 5 sæt - á 5 gentagelser
VildeN^ skrev:Øvelser:
BB Benchpress
DB Benchpress
Dips
Military press
Seated rows
V-bar pulldown
Chinups
Triceps - cablepushdowns
Biceps - cablepush
Swissball
Legpress
VildeN^ skrev:Mandag - Onsdag - Fredag = Styrketræning
Tirsdag - Torsdag = Cardio
VildeN^ skrev:Kosten
VildeN^ skrev:Træningsdelen:
Overvejer at putte nogle dragz ind til maven og så sætte noget squat og dødløft på. Problemet er at jeg ikke har noget rigtig stativ i det center jeg træner i og derfor vælger at køre på den her måde. Ved godt det ikke er optimalt, men hellere det end ingenting. Men i er mere end velkomne til at fyre en masse gode ideer af til mere. Der er altid plads til en masse forbedringer. Jeg vil også gerne lære at køre dragz til maven da mange siger de er utrolige gode og hårde, dog kan jeg ikke finde noget billede af dem, har nemlig prøvet at google dem.
VildeN^ skrev:Jeg har prøvet mig frem ved at læse diverse artikler herinde, og få det hele til at ligge omrking basisøvelser, jeg har kigget lidt på kosttilskud og har fået anskaffet mig bodylab protein + kreatin, jeg har også udos choice flaske, overvejer også lidt weightgainer. Håber i kan komme med nogle forslag til hvad jeg lige kan rette ind og gøre for at blive færdig, er her ikke for at blive flamet, blot for at søge hjælp og vejledning. =) Det skal også siges at jeg har det der execel dokument til at styre mine reps og hvor mange kilo der skal på og progession osv. syns bare det ville blive lidt vildt at pose her.
VildeN^ skrev:På forhånd tak og godt nytår til alle.

VildeN^ skrev:Hehe, ja men nu ville jeg gerne have lidt kritik først, og havde set de fleste andre postede deres programmer under fitness og bodybuilding, så ville ikke forhaste mig og kalde det en log da en del skal forbedres, starter først i næste uge når vi lige er ovre nytår osv. =)

VildeN^ skrev:Sagat
Tak for alle de råd, så har jeg da noget at tage fat på, jeg har lagt kostprogrammet om præcis som du sagde så det ser ud som det du postede.
Med hensyn til træningsprogram har jeg også få det det der eccentrisk træning ind, det stod også i mit HSTprogram bare min fejl jeg ikke fik det postet, lækkert jeg har fået rettet op på det nu. Og med hensyn til ben vil jeg forsøge mig med nogle andre benøvelser, og se hvad for en jeg kan mærke du er velkommen til at komme med forslag, er klar på alt, også selvom det gør nas. Skal jo kunne mærkes! Men hensyn til cardiotræningen som du har forslaget, havde jeg i første omgang godt overvejet at flytte til lørdag men spiller tit bold der, men tror det er blevet flyttet det her år så vil jeg se på nu hvor jeg går igang, kommer også an på restitutions tid med det nye program, vil jeg mene.
Er også rigtig glad for de råd du har givet og så de fakta omkring kosttilskud, kan altid bruge, jeg har også det hele i excel regneark, med mere detaljerede programmer omkring selve opbygning af HST, dette har jeg tænkt mig at printe ud og havde med i centeret så jeg er sikker på at kunne følge med i præcis hvad jeg foretager mig.
Jokeren16:
Har ikke de vilde mål lige p.t.
Dog tog jeg et af min arm her for en uge siden med et målebog og her lå min arm omkring 34-35, ikke den største du har set ;), men ja jeg skal jo starte et sted, skal vi alle jo.
Er der ingen der har mere SKARP kritik så jeg kan blive haglet ned?

så jeg vil lige tjekke dem alle sammen ud inden jeg finder ud af hvilke det skal være, der er vist lidt flere end jeg regnede med.

der er vist lidt flere end jeg regnede med.

TheCzech skrev:VildeN^ skrev:der er vist lidt flere end jeg regnede med.
Jeg postede ellers kun mine favoritter

Hildir skrev:Kan man egentlig ikke bare træne Squat alle træningsdage?

Sagat skrev:Hildir skrev:Kan man egentlig ikke bare træne Squat alle træningsdage?
Det ku man godt.. Man kan godt træne alle de 3 store ved hvert træningspas.. Men der er måske nogen der vil syns det bliver for meget, med alle 3 store, og derved fordele de det ud over et par gange..

Så må vi se hvad der kommer ud af det til sidst !

VildeN^ skrev:Så starter jeg imorgen
Har fået købt alt ind og handlet alt hvad der skal bruges i de kommende måneder, ser virkelig frem til at komme igang bliver utrolig lækkert !Så må vi se hvad der kommer ud af det til sidst !
Håber på rigtig god fremgang, er lidt nervøs over den første uge når der ikke skal så meget vægt på, om det er hårdt nok osv, ved godt at det er svært at påstå nu synes bare ikke der skal så mange kilo på når man skal tage 15 reps.
VildeN^
Tak for alle rådende som har gjort mit program helt fornuftigt.

VildeN^ skrev:Så er jeg lige kommet hjem fra træning og som du sagde sagat det var ikke så nemt som jeg troede, men sådan er det jo. Jeg fik en rigtig god træning ud af det og se frem til onsdag !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster