Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jesús skrev:Ben:
? Er det nødvendigt når jeg løber?

Capa skrev:Selvfølgelig er det nødvendigt. Du dropper vel heller ikke arm træning fordi du spiller squash?

Blunt skrev:Så du vil slet ikke træne ben eller hvordan ?
du kunne jo spørge ham om du ikke kunne få lov at ben presse eller andre øvelser som ikke stresser ryggen så meget ?
Selvfølgelig er det nødvendigt. Du dropper vel heller ikke arm træning fordi du spiller squash?
Point taken. Hvis jeg smider følgende øvelser ind:
Jesús skrev:
Leg extensions maskine 3x8, Seated leg press 3x8, seated leg curl hamstrings 3x8?

ckp2906 skrev:Ud over din manglende ben træning, så skal du ikke træne mave hver dag...

Blunt skrev:Jesús skrev:
Leg extensions maskine 3x8, Seated leg press 3x8, seated leg curl hamstrings 3x8?
tror seriøst du skal snakke med din terapeut omkring hvilke øvelser du må køre da vi ikke har fået mere at vide omkring hvor og hvordan din rygskade er opstået og sådan har vi jo ikke en jordisk chance for at kunne sige om det er godt eller dårligt ?

Jesús skrev:Jeg er opmærksom i min træning og undgår øvelser som jeg kan mærke ikke er så supert at køre. Det er også derfor jeg kører en del øvelser i maskine. F.eks. tør jeg ikke køre military med BB.

Blunt skrev:Jesús skrev:Jeg er opmærksom i min træning og undgår øvelser som jeg kan mærke ikke er så supert at køre. Det er også derfor jeg kører en del øvelser i maskine. F.eks. tør jeg ikke køre military med BB.
nogen der ved om det også gælder i maskiner at siddende military stresser ryggen mere end stående ?
for sådan er det jo med BB og så kan det jo være du laver noget skidt med maskinen ? jeg er dog ikke sikker ?
jeg ville evt. også smide lidt læg ind. det kunne jo være seated leg pressed hvor du smider vægten på lårene i stedet for ryggen sådan så du ikke stresser den ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster