Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Program 2 vil i de fleste tilfælde være bedst, da du der er sikker på at ramme alle muskler 2 gange om ugen, hvorimod du i det andet ikke rammer alle muskler 2 gange om ugen.
PS. emne flyttet til Fitness og Bodybuilding.
. Men det er også fordi jeg vil gerne træne intensivt og hårdt hvergang jeg er i trænings centeret. Men jeg har hørt at hvis man træner hyppigt og tungt hvergang kan man risikere at overtræne så tænkte er det en god ide??

Bay skrev:Stemmer også på nr. 2, men synes du skal rykke din mavetræning til ben, ryg og biceps dagen

kinky_fætter skrev:Bay skrev:Stemmer også på nr. 2, men synes du skal rykke din mavetræning til ben, ryg og biceps dagen
ja ok men jeg tænkte på hvor mange øvelser burde jeg normalt lave. Fordi ved ryg træning der træner jeg lat pull med bredt greb hvor mange sæt burde jeg træne??

TheCzech skrev:Bruger du ikke andre øvelser til ryggen?
Hvor mange sæt du skal lave, kan man ikke give noget rigtigt svar på. Det kommer an på en masse ting.

kinky_fætter skrev:TheCzech skrev:Bruger du ikke andre øvelser til ryggen?
Hvor mange sæt du skal lave, kan man ikke give noget rigtigt svar på. Det kommer an på en masse ting.
jo jeg træner enkelt hånds roning, lat pull tætgreb og begynder med dødsløft igen.

Bay skrev:kinky_fætter skrev:TheCzech skrev:Bruger du ikke andre øvelser til ryggen?
jo jeg træner enkelt hånds roning, lat pull tætgreb og begynder med dødsløft igen.
Du fik det elles bare formuleret sådan at det lød som om, at du kun havde brede pulldowns til ryg medHvilket ikke er optimal...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster