Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fakenickahl skrev:Hey! Jeg tænkte på at gøre følgende. Lave en shake, hælde den i en flaske, den vil ikke kunne være i køleskab i ca. ½ time.
Vil det tage nogen form for skade ? Jeg har tænkt mig at lave den med vand, eftersom mælk nok ikke ville kunne holde til det.
Eftersom pulver ikke kan blive "ristet" igen, vil det så blive dårligt og samle sig i bund/top ?
Grunden til, at jeg gerne vil gøre dette er, at jeg slet ikke får nok proteiner i skole tiden (ca. 6-7 timer).
Nu vi er igang, kan i så nævne noget mad, som kan smides i en morgen shake? Druesukker kan vel bruges, men det er vel nytteløst når jeg ikke lige har trænet?
Det var alt fra mig!

fakenickahl skrev:Hey! Jeg tænkte på at gøre følgende. Lave en shake, hælde den i en flaske, den vil ikke kunne være i køleskab i ca. ½ time.
Vil det tage nogen form for skade ? Jeg har tænkt mig at lave den med vand, eftersom mælk nok ikke ville kunne holde til det.
Eftersom pulver ikke kan blive "ristet" igen, vil det så blive dårligt og samle sig i bund/top ?
Grunden til, at jeg gerne vil gøre dette er, at jeg slet ikke får nok proteiner i skole tiden (ca. 6-7 timer).
Nu vi er igang, kan i så nævne noget mad, som kan smides i en morgen shake? Druesukker kan vel bruges, men det er vel nytteløst når jeg ikke lige har trænet?
Det var alt fra mig!

8800 skrev:fakenickahl skrev:Hey! Jeg tænkte på at gøre følgende. Lave en shake, hælde den i en flaske, den vil ikke kunne være i køleskab i ca. ½ time.
Det var alt fra mig!
Jeg forstår helt ærligt ikke dit spørgsmål, kunne du måske omformulere det?
Men hvis du tænker på at få en shake i skolen tager du jo bare pulver med i skole i en shaker og så smider vand i deroppe, ryster og drikker det.
En morgenshake kunne være 300-500ml mælk, 40g whey, 60-100g havregryn og en banan. Blend det og vupti... Så er der mam!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster