For at ens bulking skal være optimal er det vigtig man kender sin egen krop meget godt. Ellers må man prøve sig lidt frem. Jeg har tænk mig i dette indlæg at fortælle hemmeligheden over hvordan jeg kan tage 6-7 kilo på en uge.
Og allerede her vil folk sige at det ikke passer, men jo det gøre det. For der er ingen grund til at lyve.
Det der gøre at jeg kan tage så meget på er at min krop for et kæmpe shock. Det vil sige at jeg pludselig begynder at indtage virkelig mange flere Kcal end jeg gøre normal. Så kroppen for et voldsomt shock.
Jeg har lige været i en periode på ca. 1 uge, jeg tog 7,3 kilo på en' uge! Det er extreme bulking, men man kan ikke bare forsætte og tro at man vælter på med kilo, for kroppen vender sig hurtigt til det. Det vil sige hvis jeg forsatte i 2 uger ville jeg kun tage ca. 2 kilo på.
Så derfor koncentrere jeg mig meget over hvordan jeg efterfølgende skal holde mig igang med at spise. Det kan nemlig godt være svært.
Så hold fast her kommer den dejlige kostplan for Truckerens extreme bulking:
Måltid 1. Kl. 06.05 Havregryn + banan
Måltid 2. Kl. 06.20 WG shake
Måltid 3. Kl. 08.30 En dåse tun
Måltid 4. Kl. 11.30 Frokost, stor rugbrød måltid med kød
Måltid 5. Kl. 14.00 Havregryn + WG shake
Måltid 6. Kl. 17.20 WG shake efter træning, 18.00 på dage uden træning
Måltid 7. Kl. 19.00 Aftensmad, stor pution, hvad der nu er
Måltid 8. Kl. 22.00 Havregryn + banan
Måltid 9. Kl. 23.00 WG shake
Så skal du nok tage på. Det var så extreme bulking, og så er det kun jer der skal stille spørgsmål og andet