Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1429
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1426

Følg bodybuilding.dk på

Trunte ture

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Tror vist vi kan blive enige om, at en kliche' kedelig biograf tur, eller glo film og flette fingre dagen lang er noget af det kedeligste når det handler om aktiviteter med tøsebarnet #-o

Når der nu endelig skal ske noget, ud over at lave den dyrre hele dagen, hvad dælen finder man så på :?

Hvad gør i når der skal ske noget specielt? Eller bare skydes lidt spænding i dagligdagen?

Reputation point: 0

Træner her: Hadsten Motionsforening

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

frem med kværnen og ud og køre noget motorcykel eller kros, efterfuldt af et spil pool i en fremmede by, også kan man lige nå hjem til træning tid;)...

eller en lille hyggetur på hotel og cassino:D

Træner her: FitnessDK Randers ApS
FitnessDK Vejle

Kostplan: Ingen kostplan

li-zette skrev:frem med kværnen og ud og køre noget motorcykel eller kros, efterfuldt af et spil pool i en fremmede by, også kan man lige nå hjem til træning tid;)...

Eftersom jeg kun er 17, bliver det nok til en mindre romantisk tur på scooteren :lol: Men ellers en rigtig god ide' :)

li-zette skrev:frem med kværnen og ud og køre noget motorcykel eller kros, efterfuldt af et spil pool i en fremmede by, også kan man lige nå hjem til træning tid;)...

Gift dig med mig :8 :wink:

En forlænget weekend eller lignende i udlandet eller i dk er altid godt. Wellness ophold i tjekkiet eller polen kan gøres for ikke så frygtelig mange penge.
"Do or do not... there is no try"

Cut cut cut cut

Geografisk sted: Grenaa

Kostplan: Ingen kostplan

Spo skrev:Tror vist vi kan blive enige om, at en kliche' kedelig biograf tur, eller glo film og flette fingre dagen lang er noget af det kedeligste når det handler om aktiviteter med tøsebarnet

Det kan vi desværre ikke blive enige om. Jeg synes noget af det sjoveste i verden er at slæbe nogle flasker lambrusco med i biografen, så man kan sidde og blive crunk mens man kissemisser med sin chick til en eller anden møgfilm.

Nu har jeg heldigvis en lille have til min studielejlighed og der er ikke noget bedre end at krybe sammen under en dyne på et tæppe, mens man ligger og kigger stjerner og deler en joint med sin pige.

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog

Hey champ

kan du prøve at skrive en "price range" så vil jeg gerne prøve at liste et par ting

murdockrates skrev:
Spo skrev:Tror vist vi kan blive enige om, at en kliche' kedelig biograf tur, eller glo film og flette fingre dagen lang er noget af det kedeligste når det handler om aktiviteter med tøsebarnet

Det kan vi desværre ikke blive enige om. Jeg synes noget af det sjoveste i verden er at slæbe nogle flasker lambrusco med i biografen, så man kan sidde og blive crunk mens man kissemisser med sin chick til en eller anden møgfilm.

Nu har jeg heldigvis en lille have til min studielejlighed og der er ikke noget bedre end at krybe sammen under en dyne på et tæppe, mens man ligger og kigger stjerner og deler en joint med sin pige.

Du fyrer jo også lidt spice under sagerne :) Det lyder da for fedt så!

Nis skrev:Hey champ

kan du prøve at skrive en "price range" så vil jeg gerne prøve at liste et par ting

Jamen da helst under de tusind stykker :) men fyr endelig løs

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster