Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

marc0911 skrev:Læste det på et andet forum jeg ikke er bruger på så vil spørge her inde.
ved at ikke spise morgen mad så udnytter man sit HG. hvad er HG og har det noget på sig??

marc0911 skrev:det sidder jeg også og tænker og jeg bliver nok kamp ynkelig hvis jeg ikke får min morgen mad :p

marc0911 skrev:ahh det tror jeg sgu ikke hehe, jeg er nemlig sulten hvis jeg ikke æder ca hver 3 time :p

Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
Folk der skipper morgenmad er desuden idioter.

Mussetrussen skrev:Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
Eller IF'ere

Venomancer skrev:Mussetrussen skrev:Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
Eller IF'ere
if?

Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.

Garik skrev:Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
Tænk før du taler/troller.

Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
undskyld herre, kan jeg få den en gang til?
Det er fuldstændig idiotisk at skippe morgenmåltidet, der er ingen mening med det, det er direkte tåbeligt.
Du kan ganske vidst opnå fine resultater ved at skippe, men du bliver ikke en swole motherfucka ved det. Alle de swole personer jeg kender, spiser alle morgenmad og bulker som svin. Det er sjovt som folk prøver at slippe udenom, skipper morgenmåltid, de vil zigzagge, de vil leancutte og faste, de fleste folk er nogle fedtforskrækkede abekatte, spis som et svin til du er ved at brække dig, æd en ko og dødløft så 2x 500 kg mens du drikker 12 liter mælk. Det er den eneste vej frem, sjovt som folk tror de kan blive swole ved alle mulige smut veje.

Garik skrev:Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer skrev:hg står for hestegrafter og er fornuftigt hvis man vil skippe morgenmad.
undskyld herre, kan jeg få den en gang til?
Det er fuldstændig idiotisk at skippe morgenmåltidet, der er ingen mening med det, det er direkte tåbeligt.
Du kan ganske vidst opnå fine resultater ved at skippe, men du bliver ikke en swole motherfucka ved det. Alle de swole personer jeg kender, spiser alle morgenmad og bulker som svin. Det er sjovt som folk prøver at slippe udenom, skipper morgenmåltid, de vil zigzagge, de vil leancutte og faste, de fleste folk er nogle fedtforskrækkede abekatte, spis som et svin til du er ved at brække dig, æd en ko og dødløft så 2x 500 kg mens du drikker 12 liter mælk. Det er den eneste vej frem, sjovt som folk tror de kan blive swole ved alle mulige smut veje.
Venomancer, du taler, som du har forstand. Der findes skam "sw0le mofos", der dropper morgenmaden. Og hvad har fedtforskrækkelse at gøre med at skippe morgenmaden?

Mikkel leicht skrev:Ingen siger du skipper morgenmaden, blot at man udsætter morgenmaden til efter en omgang cardio, da det har en stor effekt på fedt forbrændingen, specielt med HGH (ud fra det data på nettet, bl.a. T-nation)

Venomancer skrev:Mikkel leicht skrev:Ingen siger du skipper morgenmaden, blot at man udsætter morgenmaden til efter en omgang cardio, da det har en stor effekt på fedt forbrændingen, specielt med HGH (ud fra det data på nettet, bl.a. T-nation)
Det er skam ikke kun fedtdepoterne der bliver berørt af at dyrke cardio i morgentimerne på tom mave, er der ingen energi så må den (kroppen red.) investere andre steder.

Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer, du taler, som du har forstand. Der findes skam "sw0le mofos", der dropper morgenmaden. Og hvad har fedtforskrækkelse at gøre med at skippe morgenmaden?
skulle jeg diskutere med en som får 2k kcal om dagen? Ellers tak, du er for snæversynet til at debatere.
Brøndby fan og spejder.

Magic-MJ-Music skrev:Venomancer skrev:Mikkel leicht skrev:Ingen siger du skipper morgenmaden, blot at man udsætter morgenmaden til efter en omgang cardio, da det har en stor effekt på fedt forbrændingen, specielt med HGH (ud fra det data på nettet, bl.a. T-nation)
Det er skam ikke kun fedtdepoterne der bliver berørt af at dyrke cardio i morgentimerne på tom mave, er der ingen energi så må den (kroppen red.) investere andre steder.
Jeg kan generelt godt lide dit syn på tingene, og jeg er enig.
Men personligt synes jeg der er forskel på swole og fis form. Og jeg tror mange er ude efter sidst nævnte.
Som eksempel kan nævnes Jens lyn og Essensen eller de "kendte" Zyzz og Josef Rakich.. Jeg er ret overbevist om de fleste på boardet er ude efter deres form.
Når jeg tænker swole, tænker jeg f.eks. Thibaudeau. Det var nok et sidespring, undskyld.
Men mange ( inkl. på andre boards ) har haft god succes med IF

Garik skrev:Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer, du taler, som du har forstand. Der findes skam "sw0le mofos", der dropper morgenmaden. Og hvad har fedtforskrækkelse at gøre med at skippe morgenmaden?
skulle jeg diskutere med en som får 2k kcal om dagen? Ellers tak, du er for snæversynet til at debatere.
Brøndby fan og spejder.
Det er helt op til dig selv. Hvis det har nogen indflydelse på min evne til at debattere, hvad jeg indtager på daglig basis, er jeg da ked af at skuffe dig - indtager et godt stykke over 2000kcal.
Derudover elsker jeg, at du kalder mig snævertsynet, når du selv afskriver alt andet end at æde som besat. Det er ganske godt gået.
Kald mig Brøndby fan og kald mig spejder, jeg er ingen af delene. Gå efter bolden - ikke manden.

Venomancer skrev:Magic-MJ-Music skrev:Venomancer skrev:Mikkel leicht skrev:Ingen siger du skipper morgenmaden, blot at man udsætter morgenmaden til efter en omgang cardio, da det har en stor effekt på fedt forbrændingen, specielt med HGH (ud fra det data på nettet, bl.a. T-nation)
Men personligt synes jeg der er forskel på swole og fis form. Og jeg tror mange er ude efter sidst nævnte.
Som eksempel kan nævnes Jens lyn og Essensen eller de "kendte" Zyzz og Josef Rakich.. Jeg er ret overbevist om de fleste på boardet er ude efter deres form.
Når jeg tænker swole, tænker jeg f.eks. Thibaudeau. Det var nok et sidespring, undskyld.
Misforstå mig nu ikke, Essensen og Jenslyn har nogle fede fissforme hvis det er målet. Men eftersom trådstarters mål er at være et skur er der ingen grund til at eksperimentere med if.

Magic-MJ-Music skrev:Venomancer skrev:Magic-MJ-Music skrev:Venomancer skrev:Mikkel leicht skrev:Ingen siger du skipper morgenmaden, blot at man udsætter morgenmaden til efter en omgang cardio, da det har en stor effekt på fedt forbrændingen, specielt med HGH (ud fra det data på nettet, bl.a. T-nation)
Misforstå mig nu ikke, Essensen og Jenslyn har nogle fede fissforme hvis det er målet. Men eftersom trådstarters mål er at være et skur er der ingen grund til at eksperimentere med if.
Det bed jeg ikke lige mærke i, i så fald har du fuldstændig ret!
Generelt synes jeg folk herinde er for pjevset når det kommer til mad. Seriously no offence.
Men der bliver gået al for meget op i kalorie tælling.
Hellere æde 20 g. mere fedt og forbrænde det, end 20 g. mindre og ikke lave noget.

Venomancer skrev:Misforstå mig nu ikke, Essensen og Jenslyn har nogle fede fissforme hvis det er målet. Men eftersom trådstarters mål er at være et skur er der ingen grund til at eksperimentere med if.

Venomancer skrev:Du fangede ikke pointen med mit indlæg,
læs (igen), forstå streg (eventuelt) under

Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer skrev:Garik skrev:Venomancer, du taler, som du har forstand. Der findes skam "sw0le mofos", der dropper morgenmaden. Og hvad har fedtforskrækkelse at gøre med at skippe morgenmaden?
Brøndby fan og spejder.
Det er helt op til dig selv. Hvis det har nogen indflydelse på min evne til at debattere, hvad jeg indtager på daglig basis, er jeg da ked af at skuffe dig - indtager et godt stykke over 2000kcal.
Derudover elsker jeg, at du kalder mig snævertsynet, når du selv afskriver alt andet end at æde som besat. Det er ganske godt gået.
Kald mig Brøndby fan og kald mig spejder, jeg er ingen af delene. Gå efter bolden - ikke manden.
1. Det var godt.
2. Det var også godt.
3. 92% af alle postkasser i Danmark er enten røde eller hvide.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster