Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnen skrev:Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.
En psykolog ville være på sin plads, men bare fordi han er kastreret kan han jo sagtens mishandle andre børn.

S.K skrev:Bjørnen skrev:Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.
En psykolog ville være på sin plads, men bare fordi han er kastreret kan han jo sagtens mishandle andre børn.
Du kan da ikke afvise at han skal have en hård straf ?![]()
10års fængsel betegnes vel ikke som livstid. Og jeg er helt 100 på at han godt er klar over at det han gjorde var at gå LANGT over stregen og at det kunne medføre fængselsstraf. Der står jo ikke noget om at han i forvejen var psykisk syg, selvom det må vi næsten konstanterer han er, på den ene eller den anden måde. Psykologhjælp er et must til sådan en fætter. Fængselsstraf er hårdt ja, men det er ikke at gå 2 skridt tilbage overhovedet. Hvad så med voldtægtsforbrydere? skal de også bare have lidt psykologhjælp og så er det ude af verden?

Rambo-Ringsted skrev:det er ikke hævn men retfærdighed, slår du mig i kuglerne slår jeg dig i kuglerne..
brækker du min arm brækker jeg din arm, det er jo helt fair...
så hvis en slår en person ihjel uden noget grund jamen så brop en kugle i sakllen af svinet....
og pædofile er psykophater der ikke burde leve. som seriemordere og voldtægtsmænd...

eus skrev:han KAN få 10 år, ingen siger han får så meget. 10 år er MEGET lang tid, når medfanferne finder ud af han har kneppet sin egen mindreårige datter. Så står den på mange års daglig røvpul, psykisk terror mobning tæv osv..
Så er han sikkert blevet et godt menneske når han kommer ud igen

S.K skrev:Bjørnen skrev:Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.
Du kan da ikke afvise at han skal have en hård straf ?![]()
10års fængsel betegnes vel ikke som livstid. Og jeg er helt 100 på at han godt er klar over at det han gjorde var at gå LANGT over stregen og at det kunne medføre fængselsstraf. Der står jo ikke noget om at han i forvejen var psykisk syg, selvom det må vi næsten konstanterer han er, på den ene eller den anden måde. Psykologhjælp er et must til sådan en fætter. Fængselsstraf er hårdt ja, men det er ikke at gå 2 skridt tilbage overhovedet. Hvad så med voldtægtsforbrydere? skal de også bare have lidt psykologhjælp og så er det ude af verden?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster