Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

udnyttede sin datter

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

http://ekstrabladet.dk/112/article296415.ece

nu kommer jeg jo selv fra aabenraa, og jeg kommer til at tænke på hvad jeg vil gøre ved sådan en person hvis jeg så ham på gaden 10år man! Og hvad synes i om 10 års fængsel for det?
"Folk kan grine fordi jeg lever sundt, men jeg skal nok få min del af kagen" Citat mig

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

10 års fængsel er for lidt - han har jo ødelagt pigebarns liv :roll:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Vis kostplan

Vi har diskuteret peædofili utallige gange i skolen i religionstimerne, og der er kommet mange heftige idéer som straf på banen.
Manden burde tvangsbehandles på den lukkede + de 10 år han forhåbentligt minimum får.
Vi diskuterede også løsningen ved sterilisering, men det vil jo i længden ikke nytte noget, da lysten er gemt i hjernen.... hvad gør man ?,... man kasterer svinet :twisted:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Dødløft: 265.00

Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.
En psykolog ville være på sin plads, men bare fordi han er kastreret kan han jo sagtens mishandle andre børn.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Bjørnen skrev:Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.
En psykolog ville være på sin plads, men bare fordi han er kastreret kan han jo sagtens mishandle andre børn.

Du kan da ikke afvise at han skal have en hård straf ? :shock:
10års fængsel betegnes vel ikke som livstid. Og jeg er helt 100 på at han godt er klar over at det han gjorde var at gå LANGT over stregen og at det kunne medføre fængselsstraf. Der står jo ikke noget om at han i forvejen var psykisk syg, selvom det må vi næsten konstanterer han er, på den ene eller den anden måde. Psykologhjælp er et must til sådan en fætter. Fængselsstraf er hårdt ja, men det er ikke at gå 2 skridt tilbage overhovedet. Hvad så med voldtægtsforbrydere? skal de også bare have lidt psykologhjælp og så er det ude af verden?
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø

Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste

det er ikke hævn men retfærdighed, slår du mig i kuglerne slår jeg dig i kuglerne..

brækker du min arm brækker jeg din arm, det er jo helt fair...

så hvis en slår en person ihjel uden noget grund jamen så brop en kugle i sakllen af svinet....

og pædofile er psykophater der ikke burde leve. som seriemordere og voldtægtsmænd...

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Ingen logbog

S.K skrev:
Bjørnen skrev:Nu skal vi vel også lige forestille os hvordan det ville være at sidde i fængsel i 10 år. Klart at pigens liv er ødelagt, men derfor bør man ikke ødelægge hans liv også, ved at give ham livstid eller lign, så er man lige vidt. Det er jo bare at slukke sin hævnetørst, og hvor langt er man egentlig så nået? for mig at se ville det bare være at tage 1 skridt frem og 2 tilbage.

10års fængsel betegnes vel ikke som livstid. Og jeg er helt 100 på at han godt er klar over at det han gjorde var at gå LANGT over stregen og at det kunne medføre fængselsstraf. Der står jo ikke noget om at han i forvejen var psykisk syg, selvom det må vi næsten konstanterer han er, på den ene eller den anden måde. Psykologhjælp er et must til sådan en fætter. Fængselsstraf er hårdt ja, men det er ikke at gå 2 skridt tilbage overhovedet. Hvad så med voldtægtsforbrydere? skal de også bare have lidt psykologhjælp og så er det ude af verden?

Det må jeg bakke S.K. 100% op i hvad han siger
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Dødløft: 250.00

han KAN få 10 år, ingen siger han får så meget. 10 år er MEGET lang tid, når medfanferne finder ud af han har kneppet sin egen mindreårige datter. Så står den på mange års daglig røvpul, psykisk terror mobning tæv osv..

Så er han sikkert blevet et godt menneske når han kommer ud igen

Rambo-Ringsted skrev:det er ikke hævn men retfærdighed, slår du mig i kuglerne slår jeg dig i kuglerne..

brækker du min arm brækker jeg din arm, det er jo helt fair...

så hvis en slår en person ihjel uden noget grund jamen så brop en kugle i sakllen af svinet....

og pædofile er psykophater der ikke burde leve. som seriemordere og voldtægtsmænd...

:roll:

Som jeg læser det, kan han max få 10 år - og så skal han nok være ret uheldig. Vores retssystem er fuldstændig håbløst på bl.a. det her område, men der er da heldigvis kommet stramninger de sidste par års tid. Uden kendskab til sagen eller jura som sådan, kan jeg ikke rigtig vurdere, hvor meget det ville være rimeligt at give ham, men lige umiddelbart lyder 10 år ikke som et dårligt bud. Husk nu på, at vores strafferamme normalt 'kun' spænder over 16 års fængsel(det man normalt kalder livstid).

Øje for øje metoden er dog absolut ikke noget der på nogen nævneværdig måde er anbefalelsesværdig i et fornuftigt, demokratisk retssystem. Samfundet bliver jo nødt til at gøre sig bedre end dets kriminelle, hvis der skal være nogen som helst mening i at straffe folk for deres kriminelle handlinger.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

eus skrev:han KAN få 10 år, ingen siger han får så meget. 10 år er MEGET lang tid, når medfanferne finder ud af han har kneppet sin egen mindreårige datter. Så står den på mange års daglig røvpul, psykisk terror mobning tæv osv..

Så er han sikkert blevet et godt menneske når han kommer ud igen

Nu mener jeg at en vis her Rutti, blev indsat på en lukket afdeling. Det er på sin vis også fair nok, istedet for at leve så mange år sammen med så mange voldsmænd dagligt og højst sandsynlig opleve det du skriver. De mange år i fængsel skal nok give ham tid til at tænke over hvor han er havnet og hvor råddent et sted det egenligt er.
Men i en pædofilisag synes jeg personligt IKKE der skal tænkes synderligt meget over forbryderens ve og vel, men tænkes 100% på offeret. Hvis hun er ikke i tiden under mishandling er blevet så psykisk ramt at hun har medlidenhed med ham, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad hun personligt mener man bør stille op med ham. Det gør det selvfølgelig en smule sværere når det er hendes egen far, men alligevel.

Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste

Hvorfor er en pædofilisag så meget forskellig fra fx et overlagt mord eller andet i den kategori? Proceduren bør da være den samme uanset hvad man er tiltalt for.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

S.K skrev:

Jeg fik vist formuleret mig forkert, hvilket resulterede i at misforstod mig.
Jeg mente at man ikke bør give meget mere end 10 år - som f.eks. livstid. :)
10 år er fair, måske mere, men ikke 25+
Brugeravatar

Styrkeliste

Edit: sorry double post
Sidst rettet af Bjørnen 7. maj 2007, 21:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

"Det er meget ufedt at leve mellem psychopater,voldsmænd og nakomaner, men det er stadig federe end at være i fængsel" - citat danni fra jul på vesterbro.

Jeg tror han for nogle slemme år derinde, tror ikke folk i fængsel ser mildt på børnevoldtægt. Tror hvis der er noget der rammer de hårde hunde, så er det det, og forhåbentlig for han så mange TÆSK at han vil ønske han ikke var født.
"Folk kan grine fordi jeg lever sundt, men jeg skal nok få min del af kagen" Citat mig

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster