Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Olai skrev:Vil det være en fordel at supplere den med fiskeolie, eller er det unødvendigt?

fisken skrev:Er omega 3 fra hørfrøolie det samme som omega 3 fra fisk?

Olai skrev:Vil det være en fordel at supplere den med fiskeolie, eller er det unødvendigt?

Bork skrev:Olai skrev:Vil det være en fordel at supplere den med fiskeolie, eller er det unødvendigt?
Syntes det er en god ide. Jeg tager dagligt 5 piller af http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-omega-3-249p.html hver dag.

fisken skrev:Er omega 3 fra hørfrøolie det samme som omega 3 fra fisk?

Bald_one skrev:Evt tag Udo's om morgenen og pop et par omega3 piller om aftenen

Batmand skrev:Bald_one skrev:Evt tag Udo's om morgenen og pop et par omega3 piller om aftenen
Det kan gøres MEGET billige end Udo's

Micha Østergaard skrev:Jeg skrev en mail til Panacea (distributørerne af Udo's i Danmark), hvor jeg stillede samme spørgsmål. De svarede, at i yderst sjældne tilfælde, ville man kunne drage nytte af også at spise fiskeolietabletter. Men lav en simpel googlesøgning. Der kan du altid læse dig til en del.

Bald_one skrev:Micha Østergaard skrev:Jeg skrev en mail til Panacea (distributørerne af Udo's i Danmark), hvor jeg stillede samme spørgsmål. De svarede, at i yderst sjældne tilfælde, ville man kunne drage nytte af også at spise fiskeolietabletter. Men lav en simpel googlesøgning. Der kan du altid læse dig til en del.
Jeg ville nok også være tilbageholdende med at anbefale køb af produkter fra mine konkurrenter :p
Uden at lave nogle specifikke googlesøgninger, vil jeg gerne stå inde for, at omega3 olie er det bedste, billigste kosttilskud du kan erhverve dig

Næh du behøver meget sjældent at supplere din fiskeolie med andre olier..Micha Østergaard skrev:Nu blev der jo ikke spurgt til det bedste/billigste... Men om det anbefales at supplere eller ej.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster