Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ISG skrev:Altså kasein (også den fra Bodylab) smager slet ikke på samme måde som whey protein. Kasein har en lidt 'grumset' smag og er også en smule mere tyktflydende.
Bodylab's gamle version af kasein var næsten heller ikke til at få ned. Det blev til en meget meget tyk skummende masse som næsten skulle spises med en ske. Den nye version af Bodylab kasein er langt bedre - både mht smag og konsistens. Men som sagt smager det stadig ikke at sommer og sol

Lønborg skrev:ISG skrev:Altså kasein (også den fra Bodylab) smager slet ikke på samme måde som whey protein. Kasein har en lidt 'grumset' smag og er også en smule mere tyktflydende.
Bodylab's gamle version af kasein var næsten heller ikke til at få ned. Det blev til en meget meget tyk skummende masse som næsten skulle spises med en ske. Den nye version af Bodylab kasein er langt bedre - både mht smag og konsistens. Men som sagt smager det stadig ikke at sommer og sol
Jeg køber nok hos bodylab næste gang. Men kan det bruges til at bage af, ved du noget om det?

michaelwest skrev:Det skulle vel ikke være Viking Kasein?
For jeg har oplevet præcis det samme som du beskriver. Det blir til en tyk masse især med mælk.
Men hvis man bruger vand nok i stedet så går det. Men smagen er stadig helt forfærdeligt. Minder om noget penicillin jeg fik som lille.

Lønborg skrev:michaelwest skrev:Det skulle vel ikke være Viking Kasein?
For jeg har oplevet præcis det samme som du beskriver. Det blir til en tyk masse især med mælk.
Men hvis man bruger vand nok i stedet så går det. Men smagen er stadig helt forfærdeligt. Minder om noget penicillin jeg fik som lille.
Yep det er Viking... og jeg mangler stadigvæk at kværne halvdelen af bøtten..bvadr

A.Strøberg skrev:Lønborg skrev:michaelwest skrev:Det skulle vel ikke være Viking Kasein?
Yep det er Viking... og jeg mangler stadigvæk at kværne halvdelen af bøtten..bvadr
Vil da gerne købe det billigt ;) jeg er viking så det er intet problem med smagensend mig en pm hvis det skulle have interesse at sælge det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster