Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1429
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1426

Følg bodybuilding.dk på

Uheldig med kasein

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har købt noget kasein proteinpulver, ikke hos bodylab, men hos en anden dansk forhandler.
Det bliver til en klam tyk masse når det blandes med vand eller mælk. Og er næsten ikke til at få ned med den smag det har og de klumper der er i. Derudover kan det heller ikke bruges til bagning.

Ville høre om jeg bare har gjort et lidt uheldigt køb, eller om alt kasein er så forskelligt fra whey.
Det kasein bodylab sælger, smager det godt, og kan man bage med det?
Sidst rettet af Lønborg 13. jan 2010, 11:46, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Altså kasein (også den fra Bodylab) smager slet ikke på samme måde som whey protein. Kasein har en lidt 'grumset' smag og er også en smule mere tyktflydende.

Bodylab's gamle version af kasein var næsten heller ikke til at få ned. Det blev til en meget meget tyk skummende masse som næsten skulle spises med en ske. Den nye version af Bodylab kasein er langt bedre - både mht smag og konsistens. Men som sagt smager det stadig ikke at sommer og sol :)
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)

ISG skrev:Altså kasein (også den fra Bodylab) smager slet ikke på samme måde som whey protein. Kasein har en lidt 'grumset' smag og er også en smule mere tyktflydende.

Bodylab's gamle version af kasein var næsten heller ikke til at få ned. Det blev til en meget meget tyk skummende masse som næsten skulle spises med en ske. Den nye version af Bodylab kasein er langt bedre - både mht smag og konsistens. Men som sagt smager det stadig ikke at sommer og sol :)

Jeg køber nok hos bodylab næste gang. Men kan det bruges til at bage af, ved du noget om det?

Lønborg skrev:
ISG skrev:Altså kasein (også den fra Bodylab) smager slet ikke på samme måde som whey protein. Kasein har en lidt 'grumset' smag og er også en smule mere tyktflydende.

Jeg køber nok hos bodylab næste gang. Men kan det bruges til at bage af, ved du noget om det?

Hvorfor skulle du ikke kunne det?
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

Det skulle vel ikke være Viking Kasein?

For jeg har oplevet præcis det samme som du beskriver. Det blir til en tyk masse især med mælk.
Men hvis man bruger vand nok i stedet så går det. Men smagen er stadig helt forfærdeligt. Minder om noget penicillin jeg fik som lille. :verysad:

Kostplan: Vis kostplan

michaelwest skrev:Det skulle vel ikke være Viking Kasein?

For jeg har oplevet præcis det samme som du beskriver. Det blir til en tyk masse især med mælk.
Men hvis man bruger vand nok i stedet så går det. Men smagen er stadig helt forfærdeligt. Minder om noget penicillin jeg fik som lille. :verysad:

Yep det er Viking... og jeg mangler stadigvæk at kværne halvdelen af bøtten..bvadr :verysad:

Lønborg skrev:

Yep det er Viking... og jeg mangler stadigvæk at kværne halvdelen af bøtten..bvadr :verysad:

Vil da gerne købe det billigt ;) jeg er viking så det er intet problem med smagen :) send mig en pm hvis det skulle have interesse at sælge det
Drømmer om scenen en dag, dog er jeg sikker på at nå det..
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 230.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

A.Strøberg skrev:
Lønborg skrev:

Vil da gerne købe det billigt ;) jeg er viking så det er intet problem med smagen :) send mig en pm hvis det skulle have interesse at sælge det

Jeg købte den kun fordi det var ret billigt, og jeg er på SU. Havde ingen idé om hvordan smagen eller konsistensen var. Men bliver nød til at spise det selv, går ikke at jeg sådan smider penge væk heh :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster