Nu er sygdommen dog ved at gå over, og jeg har da også fået klemt en pizza ned i går, selvom det tog 24 timer
. Men det går altså bedre nu, bortset fra stadig lidt dårlige mave, og stadig ikke helt den store appetit, men dog mere end hvad jeg har haft de andre dage. MEN. Glad og frejdig går jeg ud på badeværelset her for et kvarter siden. Jeg stiller mig op på vægten og opdager at jeg har tabt 4,1kg siden jeg sidst vejede mig i Tirsdags!Har to spørgsmål til dette. For det første, er der nogen der sådan cirka ved, hvor meget muskelmasse vs. fedt der går tabt ved sådan her en omgang? Sidst jeg var nede og træne var Onsdag aften, efter den forfærdelige aftensmad (lagde ikke mærke til det på det tidspunkt).
Mit andet spørgsmål er, nogen der ved/har nogen råd til hvad man skal gøre ved sådan her noget skidt? Kan man hurtigt få sin gamle muskelmasse igen, eller er det bare aveligt og skal man så bare fortsætte med at cutte? Nogen der måske har prøvet det før eller kender det, eller bare et råd om hvad i ville gøre i sådan en situation?
Håber i kan hjælpe en såret kriger!