Jeg har lige oprettet en bruger på tuben for at kunne lægge en DL-video ind.
Videoen ligger på min Sony Ericsson mobil, og jeg kan bare ikke finde ud af at få lagt den ind. Hvordan gør jeg?
Og I spørger jo bare ind

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Dane skrev:Ser sådan her ud (Antaget du har en bare lidt nyere Sony Ericsson)

The Dane skrev:Så skulle den gerne poppe op, ellers finder du bare enheden på din comuter.
Så går du så ind på enheden og ind på memory kortet (antaget det er der dine videoer og billeder er gemt, og det er de højst sandsynligt) Så finder du den givne video og kopierer den over på din computer, og vupti så kan den uploades til youtube

Karl Æg skrev:1) overfør video fra telefon til harddisk
2) opret bruger på Youbube
3) upload video fra harddisk til Youtube

Kromann skrev:The Dane skrev:Så skulle den gerne poppe op, ellers finder du bare enheden på din comuter.
Så går du så ind på enheden og ind på memory kortet (antaget det er der dine videoer og billeder er gemt, og det er de højst sandsynligt) Så finder du den givne video og kopierer den over på din computer, og vupti så kan den uploades til youtube
Der er bare et problem, som jeg ikke helt kan slå fast. Men jeg tror det har noget med VLC at gøre, for filen viser et lille 'VLC-ikon' i bunden af fil-ikonet. Kender du noget til det?

The Dane skrev:Er dette overholdt?
# Up to 2 GB in size.
# Up to 10 minutes in length.

Kromann skrev:Der er bare et problem, som jeg ikke helt kan slå fast. Men jeg tror det har noget med VLC at gøre, for filen viser et lille 'VLC-ikon' i bunden af fil-ikonet. Kender du noget til det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster