Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1515
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1512

Følg bodybuilding.dk på

Vægt stiger intet

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ja jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke stiger i vægt...... Jeg var 55,1 kg og er 181. jeg ligger på under undergennemsnittes vægt. Jeg har hørt at man skal spise 2500 kcal for at stige, det hjalp ikke, og prøve 500 mere,. det hjalp heller ikke, og prøvet igen, men intet hjælper ... nogen forslag+

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

marjk skrev:Ja jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke stiger i vægt...... Jeg var 55,1 kg og er 181. jeg ligger på under undergennemsnittes vægt. Jeg har hørt at man skal spise 2500 kcal for at stige, det hjalp ikke, og prøve 500 mere,. det hjalp heller ikke, og prøvet igen, men intet hjælper ... nogen forslag+

Så spis endnu mere.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

Så spis endnu mere. ^^
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.

Reputation point: 260

Kostplan: Ingen kostplan

sjonas skrev:Så spis endnu mere. ^^

Hvorfor gentage næsten ordret?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:

DrueSukker skrev:
Dingo skrev:

Drop den der flabede attitude
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:

Det var ikke næsten ordret. Det var ordret. Anyway, fordi jeg synes det er et dumt spørgsmål.
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.

Reputation point: 260

marjk skrev:Ja jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke stiger i vægt...... Jeg var 55,1 kg og er 181. jeg ligger på under undergennemsnittes vægt. Jeg har hørt at man skal spise 2500 kcal for at stige, det hjalp ikke, og prøve 500 mere,. det hjalp heller ikke, og prøvet igen, men intet hjælper ... nogen forslag+

For at uddybe svaret så er ligevægtsindtag individuelt. Derfor er det umuligt at sige universalt
"hvis du spiser 2500 kcal - tager du på". Det afhænger af en lang række faktorer!
Prøv at beregn dit ligevægtsindtag på en af de mange online kalorieberegnere som er frit tilgængelige, og øg derefter dit indtag med 500-700 kcal. Hvis du vil se vægtmæssige resultater er det utilstrækkeligt at ændre sit indtag en enkelt dage el. to.
Jeg vil anbefale at du forsøger at ligge 700 kcal over i en uge til 14 dage. Hvis ikke du har taget på så øg med yderligere 5-700 kcal.
Husk at du ikke lige pludseligt tager mange kilo på selvom du ændrer kostvaner, fedtvæv og i særdeleshed muskelmasse er ikke noget som bare kommer af sig selv.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

Well, fedtvæv virker nogen gange som om det bare kommer af sig selv, fra dag til dag... :p

Men jeg er enig, du skal måle over ihvertfald en uge til 14 dage før du kan være sikker på om det har en effekt. Din vægt kan let svinge 1-2kg bare i løbet af 1-2 døgn, så du kan ikke vide om du er på vej op eller ned før du har flere målinger at gøre med - du vil jo ikke tage meget mere end ca. 500g på om ugen, så dit udsving over et døgn er faktisk en del mere end det du forventes at tage på på en uge (ihvertfald hvis du fortrinsvis ønsker at tage muskler på), så at måle fra dag til dag er kun en del af det.

Jeg kan sympatisere med dit problem, er selv i en "bulking" periode, men efter de første par kg sker der ikke lige det vilde, og man bliver sg træt af mad til sidst når man skal æde hele tiden. :p

K.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 130.00

sjonas skrev:
Dingo skrev:

Det var ikke næsten ordret. Det var ordret. Anyway, fordi jeg synes det er et dumt spørgsmål.

så næste gang du spørger om ngoet der falder ena nden naturligt ind at vide, så skal han så også bare svare dumt? :-k ej come on. bare fordi du er klog og synes det giver sig selv er det ikke sikkert at alle har det på den måde jo :wink:

Tager du ikke på, så er der kun en vej, og det er at indtage flere kalorier. Som allerede anbefalet; prøv at find dit ligevægtsindtag ved hjælp af en af de utallige calculatore, også prøv at spis efter det tal du kommer frem til.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster