Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1109
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1106

Følg bodybuilding.dk på

vægt tab

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej gutter, Jeg har nu tænkt mig at cutte lidt ned i min fedt procent efter et godt stykke tid med bulk, men vil lige hvad i anbefaler med hensyn til gentagelser i de forskellige øvelser hvis jeg gerne vil bibeholde mest mulig masse og styrke?. Desuden har jeg også tænkt over om det er en god ide at træne til failure når man cutter, jeg ved godt det belaster kroppen meget og kan i sidste ende forhindre at man vokser, men man vokser jo heller ikke rigtig når man taber sig, så kunne det være en god ide?,

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 76.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Træn med samme rep range som du hele tiden har gjort. Det er absolut ingen grund til at ændre særligt meget ved sin vægttræning når man cutter. Den metode som har virket bedst for dig, til opbygning af muskelmasse, vil også være den bedste metode til at vedligeholde massen under cut.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

Jeg vil forslå du kører 2 turbo sæt efter hinanden , for det første giver det bedre forbrænding , for det andet blir du stærkere! :) .. det dog hårdt i starten , men gir godt :) .. og især under cut er det et godt alternativ :). eksempel - du kan kører bent over rows 1 sæt a 8 gange skift til en anden ryg øvelse og tilbage igen :) . det pumper dine muskler, og for pulsen i vejret :)

mit råd ...

mvh Nathja

Styrkeliste
- Bænkpres: 35.00
- Squat: 81.00
- Dødløft: 71.00

Galleri: Vis galleri (11)
Kostplan: Ingen kostplan

Nadibabe skrev:Jeg vil forslå du kører 2 turbo sæt efter hinanden , for det første giver det bedre forbrænding , for det andet blir du stærkere! :) .. det dog hårdt i starten , men gir godt :) .. og især under cut er det et godt alternativ :). eksempel - du kan kører bent over rows 1 sæt a 8 gange skift til en anden ryg øvelse og tilbage igen :) . det pumper dine muskler, og for pulsen i vejret :)

mit råd ...

mvh Nathja

Siger du superset er godt, eller hvad mener du?

Giver det bedre forbrænding at kører det hurtigt? - hvis det skal køres hurtigere skal der ofte noget vægt af, og det ville jeg ikke anbefale under et cut.
Der vil det mest optimale nok være at træne hårdt og tungt som man plejer.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

man kører nogen af øvelserne på skift i hurtighed efter hinanden , lige som cross fitt ..
det gir en høj puls , sved på panden , og en ´bedre forbrænding ja ! :D ..
ellers kør man som man plejer - men der ville jeg nu forslå at mna ik kører så tungt under cutt, men tar op til 8 gentagelser :) da det gælder om at fedtforbrænde , og vedligeholde muskelmasse , og ik få dem til at springe , når der ik er nok næring til reperation ! :)..

mvh Nathja

Styrkeliste
- Bænkpres: 35.00
- Squat: 81.00
- Dødløft: 71.00

Galleri: Vis galleri (11)
Kostplan: Ingen kostplan

Nadibabe skrev:man kører nogen af øvelserne på skift i hurtighed efter hinanden , lige som cross fitt ..
det gir en høj puls , sved på panden , og en ´bedre forbrænding ja ! :D ..
ellers kør man som man plejer - men der ville jeg nu forslå at mna ik kører så tungt under cutt, men tar op til 8 gentagelser :) da det gælder om at fedtforbrænde , og vedligeholde muskelmasse , og ik få dem til at springe , når der ik er nok næring til reperation ! :)..

mvh Nathja

Hvis man vil træne cardio så synes jeg man skal hoppe over på en af de maskiner der er beregnet til det.
Træn hårdt og tungt med vægtene for at bibeholde mest muligt masse. Og det kan ikke gøres "crossfit" agtigt ved at supersette og kører hurtigt. Så træner man for let.

Fedtforbræning sket automatisk når du holder dig i et kalorieunderskud gennem dagen.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster