Men jeg kunne godt tænke mig at besøge en Fysioteraput eller kiropratkor for at tjekke min bygning for at give tommel op til vægtløftning.. det kan godt ske det lyder fjollet, men jeg kan lige så godt være sikker
men jeg har ingen skader, jeg har kun haft højre skulder der fik sene belastning eller hvad det hedder, så nu knaser den som regelt, men ikke så det gør ondt ;) og så har jeg den venstre kraveben der ikke helt er symmetrisk iforhold til den højre!
Så nogle forslag til hvem jeg kan smutte forbi, så de kan se min bygning, om jeg er bygget til vægtløftning ;) det mest specielt når man skal cleane, når den lander på skulder (ikke så meget selve skulderen) men også kravebenet, for den ene kravebens, ending stikker sgu udaf i stedet for indeaf... og nej det er ikek brækket eller noget, det er bare sårn.. hvis det er, så vil jeg da meget gerne smide billeder op af skulder og så lige det område af kravebenet jeg snakket om, så i andre trofaste vægtløftere kan se
!mvh. andreas..
håber i forstår mit spørgsmål, og det lyder underligt ja, men vil være sikker
forsat rigtig god dag

... Jeg må ha tænkt at med vejledning fra en professionel ville der ikk være nogen ko på isen, men de kan jo heller ikk vide alt... Desværre er det nok for sent for mig... Og jeg er nok blevet lidt en forsigtig mås nu... Men jeg ville gøre det, hvis jeg ku lave det om...Helt sikkert!!!