Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

. Kig evt. på bodyman.dk, bodylab.dk eller søg på andre hjemmesider. Du skal regne med at proteinpulver er lidt pebret, specielt valleprotein der er den mest efterspurgte. Pøj pøj med at prøve dig frem 

Jeg skal bruge nogle anbefalinger på protein pulver - som smager godt, og som er low carb. Det skal ikke bruges istedet for måltider, men i forbindelse med træning, og som kosttilskud.
Jeg vil bare ikke tabe mig mere... Det har lidt mistet underholdningsværdien efter at jeg røg under 48-49kg.

Narayana skrev:Fordi jeg for det første ikke ønsker at tage massivt på.
Men min læge har sagt at jeg hvis jeg vælger at bruge protein pulver, skal have noget med færrest muligt kulhydrater, så det ikke er så mange extra kalorier, men bare extra protein jeg får.
Jeg kan i bund og grund ikke gøre meget andet end det lægen anbefaler mig.

Narayana skrev:For at starte fra en ende af, jeg er en Kvinde på 24, er 163 høj og vejer 46 kg, min fedtprocent er 10.
For 4 måneder siden fik jeg konstateret PCO (jeg vejede da 54kg). Jeg fik af lægerne besked på at det var en tilstand som normalt kun ramte overvægtige, men der var altid undtagelsen som bekræftede reglen, og i dette tilfælde var det så mig. Jeg fik besked på at jeg kun måtte spise ris,pasta,brød og sukker i MEGET begrænsede mængder, og at jeg skulle træne mindst 30 min hver dag - sidstnævnte var intet problem, da jeg har trænet siden jeg var 15(og ja ved selvfølgelig godt at jeg skal lave musklerne restituere)
Jeg spiser hele tiden - snyder til tider også - elsker jo sushi, og render aldrig sulten rundt, er holdt op med konditionstræning, og fokuserer nu primært på styrketræning - for ikke at tabe mig yderligere.
[color=green]Alt i alt har jeg tabt 8 kg, er gået fra en fedtprocent på 20,7 til en på 10 - på 4 måneder - Uden at dette har været noget jeg har ønsket eller forsøgt på
Jeg har ikke før kæmpet med at holde vægten eller skulle kæmpe for at tage på.
Mit mål med min træning har før altid været at øge min muskelmasse - ikke nødvendigvis størrelse - og sænke min fedtprocent.
Nu er målet så bare at øge min muskelmasse - eller i værste fald ikke sænke den. Og derved ende på en slutvægt på ca 48-49kg. Da mit BMI pt er 17, og ved at stige til 48-49kg kommer jeg op på de 18 - hvilket måske er liiiidt mere passende.
Lige nu leder jeg efter en low carb protein løsning - da jeg har svært ved at indtage protein nok i løbet af en dag, hvilket jo kan slide på musklerne.
Helst noget pulver jeg kan have hjemme - er lidt dyrt med en shake efter hver træning.
Grunden til at det skal være low carb/low calorie - er pga den her fine PCO kostplan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster