Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

strande skrev:målene står ude i siden. arme er 38 nu. og har pt ik lige mål mig om brystet.
men har rimeligt bryst. og makerede pumpet ryg. men synes bare mine arme burde være større..
grunden til mit prgram er en blanding mellem 2 og 63 split. er jeg gerne vil træne mere end 4 gange om ugen. men har prøvet 6 gange og synes det var lidt i overkanten.
evt forslag til et godt program. som jeg kan kører. ? også må jeg jo evt gå med til det kun er 4 gange om ugen

Gozo skrev:Det er i høj grad genetisk bestemt, hvordan din arm kommer til at se ud. 38 cm er jo en ok størrelse, men hvis du ikke får "bulen" vil din arm virke mindre.

Bnaz skrev:Gozo skrev:Det er i høj grad genetisk bestemt, hvordan din arm kommer til at se ud. 38 cm er jo en ok størrelse, men hvis du ikke får "bulen" vil din arm virke mindre.
Hvis bare man får en stor nok biceps, så skal man da nok få en form for peak, uanset gener?![]()
Selvfølgelig er det nemmere ved lav bf.

Gozo skrev:Bnaz skrev:Gozo skrev:Det er i høj grad genetisk bestemt, hvordan din arm kommer til at se ud. 38 cm er jo en ok størrelse, men hvis du ikke får "bulen" vil din arm virke mindre.
Hvis bare man får en stor nok biceps, så skal man da nok få en form for peak, uanset gener?![]()
Tjaa, min vokser bare ud af. Tror aldrig jeg får "bulen", og har efterhånden trænet on/off i 10 år

strande skrev:jeg føler heller ik selv jeg overtræner eller noget. og vil endelig os gerne træne 5 gange om ugen. det fungeer meegt fint..
jo jeg har markerede arm når jeg spænder. og størrelsen på 38 er vel endelig os fint nok. synes bare ik jeg har rygget mig længe. og træner hårdt nok .
men synes os før i tiden jeg havde mere mærkerede arm og total pumpet triceps. det sker ik mere. bliver heller aldrig øm i armene. få gange i triceps

Bnaz skrev:Gozo skrev:Bnaz skrev:Gozo skrev:Det er i høj grad genetisk bestemt, hvordan din arm kommer til at se ud. 38 cm er jo en ok størrelse, men hvis du ikke får "bulen" vil din arm virke mindre.
Tjaa, min vokser bare ud af. Tror aldrig jeg får "bulen", og har efterhånden trænet on/off i 10 år
Hvad når du spænder, er der så ikke noget peak?

strande skrev:har lige holdt en lille uges pause. og trænet lavt i små 14dage. pga en skade i ryggen. så gider ik holde mere pause. måske et nyt program ville gi noget. har godt nok kørt det her split i ½ år snart. bare med lidt udskiftning i øvelserne

strande skrev:altså jeg har skiftet lidt mellem og kører tung og let. men nej ellers ik rigtig..
hva menes helet præcis med man skal ha Progression?

strande skrev:eller hvad kan jeg evt gøre for og få mere vækst på armene. nogle gode øvelser? mange sæt osv?

Bnaz skrev:Du kunne også bare lave et ganske almindeligt loading program, hvor du smider en sick volume på armene. Jeg tror dog, at dine proportioner er fine.

Casper.S skrev:Bnaz skrev:Du kunne også bare lave et ganske almindeligt loading program, hvor du smider en sick volume på armene. Jeg tror dog, at dine proportioner er fine.
Selvfølgelig kunne han det. Og det ville sikkert være mindst lige så godt.
Synes bare han skulle høre om en anden måde at gøre det på end den traditionelle

Bnaz skrev:Casper.S skrev:Bnaz skrev:Du kunne også bare lave et ganske almindeligt loading program, hvor du smider en sick volume på armene. Jeg tror dog, at dine proportioner er fine.
Selvfølgelig kunne han det. Og det ville sikkert være mindst lige så godt.
Synes bare han skulle høre om en anden måde at gøre det på end den traditionelle
Er den traditionelle ikke bare at smække en liniær progression op?![]()
Det kan dog være ligemeget, anyways så er der to fine forslag til manden her.
Selvfølgelig er det det.. Gal jeg må være træt 

Misterhamper skrev:Nu er jeg selv vokset ret godt her på det sidste og er blevet noget størrere, så jeg kan vel godt komme med lidt input på hvordan man får store/størrere arme
Hvis I gerne vil prøve noget, der kan mærkes I armene, så:
Reversegrip EZ Fransk Pres
Reversegrip bænkpres
Drag BB curls (hvor stangen kører op ad /og rører ens mave/bryst under hele øvelsen)
Jeg skal ikke kunne sige hvorfor de føles så fuldstændig perfekte, men det gør de nu engang - det gør de os hos dem jeg træner med![]()
Ved Drag Curls fik jeg så kæmpe pump at jeg var i smerter. Og efter jeg havde prøvet Reversegrip Fransk Pres var mine arme så pumpede, at de lignte noget der hørte til på en 50 cm gøb - det hang ligefrem ned af armen med tricepskød
Man vil dog ikke kunne bruge ligeså mange kg som på de "normale" varianter, men hvis man er stærk i forvejen vil man stadig bruge en pæn slat kg. Derfor tror jeg også det er bedst først at benytte "anderledes" øvelser når man allerede er blevet stærk i normale curls fx,
Men det vigtigste: ALDRIG giv op. Hvis der kan grindes en ekstra rep ud, så skal den satmer løftes op. Og ram helst ikke failure heller og brug helst heller ikke forced reps
Også det næstvigtigste: Spis noget mere sund mad og bliv stærkere i alle de store øvelser
Og man skal altså ikke regne med noget sygt peak medmindre man har kæmpe guns, hvis ens muskelform ikke er 100% perfekt.
Har du evt. et billede af hvordan man udfører osv...?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster