Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1116
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1114

Følg bodybuilding.dk på

Vækst?

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej..

Jeg har gået et stykke tid og hørt mig lidt rundt omkring, om hvor længe vækst sidder i kroppen??

og ville lige høre en ekstra gang om hvor længe det sidder i kroppen`??

:)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 87.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Dit spørgsmål giver ikke mening i mine øre? - Nu har du lagt din post i Doping, så jeg ved ikke om "Vækst" er et doping middel, ellers er jeg HELT lost! :wink:
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

det kommer and på hvad man tar men ca 3 til 4 uger er det i kroppen
Everyboby want's to be bodybuilder, but ain't nobody wanna lift no heavy ass weight!
Yeah buddy! Lightweight! Nothin' but a peanut!
GO HARD OR GO HOME!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 130.00

Jeg er ikke specielt kendt med doping, fordi jeg er stor modstander og ikke bruger det. Men søgte på doping vækst på google, og fandt noget der hed "Novo vækst" måske det, men hvor langt tid det er i kroppen er vel forskelligt for person til person.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Xiva skrev:Jeg er ikke specielt kendt med doping, fordi jeg er stor modstander og ikke bruger det. Men søgte på doping vækst på google, og fandt noget der hed "Novo vækst" måske det, men hvor langt tid det er i kroppen er vel forskelligt for person til person.
stort set altid 3til4 uger
Everyboby want's to be bodybuilder, but ain't nobody wanna lift no heavy ass weight!
Yeah buddy! Lightweight! Nothin' but a peanut!
GO HARD OR GO HOME!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 130.00

Jeg kan ikke forstå, at folk insistere på at svare på et spørgsmål de ikke forstår..

lidt info: http://www.steroider.net/index.php?opti ... &Itemid=27

Og lidt fra mol: http://www.motion-online.dk/diverse/dop ... ksthormon/

Derudover er det ikke forbudt at søge på google...
At stille et spørgsmål om doping i blinde uden først at have søgt at finde svaret selv er idioti.
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Jeg forstår ikke at der bliver hjulpet og vejledt om doping her, mens der i en anden tråd, som er oprettet næsten samtidig med denne, bliver svinet og protesteret over at man spørger om hjælp angående doping på dette site
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

SørenDP skrev:Jeg forstår ikke at der bliver hjulpet og vejledt om doping her, mens der i en anden tråd, som er oprettet næsten samtidig med denne, bliver svinet og protesteret over at man spørger om hjælp angående doping på dette site

Hvor er hjælpen og vejledningen henne?

Når man har en kategori der hedder doping, må det være forventeligt, at der, der bliver skrevet om doping, både godt, skidt og neutralt.

Mit indlæg ovenfor mener jeg går under kategorien neutral. Måske endda i den lette ende af neutral, da linksne udelukkende indeholder faktuelle oplysninger.
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Equus skrev:
SørenDP skrev:Jeg forstår ikke at der bliver hjulpet og vejledt om doping her, mens der i en anden tråd, som er oprettet næsten samtidig med denne, bliver svinet og protesteret over at man spørger om hjælp angående doping på dette site

Hvor er hjælpen og vejledningen henne?

Når man har en kategori der hedder doping, må det være forventeligt, at der, der bliver skrevet om doping, både godt, skidt og neutralt.

Mit indlæg ovenfor mener jeg går under kategorien neutral. Måske endda i den lette ende af neutral, da linksne udelukkende indeholder faktuelle oplysninger.

Jeg vil ikke vurdere hvad der er hjælp, vejledning eller fakta. Jeg forholder mig bare til det der bliver skrevet i den anden tråd, som er præcis samme spørgsmål, bare med et andet ulovligt stof.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Uden at vide det tror jeg det er spørgsmålets formulering, i den anden tråd lød stoffet jo nærmest som om det var købt, der var angivet mg og stk, hvorefter han spørger om hvor længe det vil være i kroppen, her spørger han bare til hvor længe et stof er i systemet han angiver ingen enheder eller periode. Men er egentlig enig med dig. For mig at se kan du sagtens få vejledning her på boardet da vi godt må komme med facts om stofferne, bare ikk hvordan de tages, men at vide hvad det er er vel også oplysninger som er en del af en vejledning.
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

Kostplan: Ingen kostplan

Det er ogsaa en fejl.. der kan tildels raadgives omkring det sundhedsmæssige og der kan advares (hvis jeg fortolker reglerne korrekt for sitet), men ikke raadgives om noget som kan lede til en hjælp i evt brug.. Saa vi hjælper folk i stedet for bare at lukke dem ude med tabu eller lignende, men vi hjælper dem heller ikke..

Synes som heller ikke det i orden at svine folk til..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00