Jeg ved at emnet har været oppe og vende 1000 gange før, og jeg har da også læst de 999 af de tidligere emner på området.
Problemet er bare at mange af dem omhandler det billigste sted at træne, og mange af dem er gamle, og derfor ikke til at "stole" på mere.
Jeg vil derfor genere jer med endnu et emne af slagsen.
Hvilket center skal jeg vælge i Århus??
Jeg flytter pr. 1/6 til Århus C (Ned til åen), og skal i den forbindelse finde et center at træne i.
Jeg har de sidste 2 år trænet i Fjeren i Randers, som er et af de lækreste steder jeg har trænet! - Elsker atmosfæren og medlemmerne! - Jeg er meget til "jernhule" konceptet, frem for et center fyldt med cardiobunnys som stinker langt væk af matas.
Jeg er derfor også meget ked af at skal skiftet center. Men jeg vil ikke kører til Randers hver dag for at træne.
Jeg vil træne i et center hvor man kan få lov at smide nogle ordenlige kilo på, uden alle står og peger fingre og beskylder en for det ene og det andet, fordi de selv er 60 kilos gymnasieelever som løfter 50kg i bænk, og ikke kender til ord som dedikation og hård træning. (Sorry hvis nogle føler sig stødt af den udmelding. Men det er desværre min oplevelse når jeg har trænet rundt omkring i FW's osv. som gæstetræning.)
Man skal have dødløfte uden den skal ligges stille på en pude, så andre i centeret ikke bliver forstyrret i at sidde og tjekke facebook på deres mobil. osv. osv.
Jeg er sikker på at i forstår hvad jeg mener.
Af de steder jeg har prøvet at træne, så er det steder som disse der tiltaler mig max!:
Studie 7 - Thisted
Bjørns Wrestling og Træningscenter - Asbjørn Riis
Cityform - Skive
Fjeren - Randers
Så ved nogle af jer hvilken type center og atmosfære jeg er ude efter :-)
Når alt dette er sagt, så kan jeg muligvis stilles tilfreds med andre typer centre, hvis de har ordenligt udstyr og man kan få lov at træne i "fred".
Jeg vil helst have det er noget der ligger i rimelig afstand fra centrum. - Vil helst ikke til at starte min bil op hver dag for det.
Håber der er nogle der kan anbefale mig noget :-)
Og endnu en gang undskyld at jeg genere jer med endnu en af disse forbandede emner!